Siirry sisältöön
Varmista, että työntekijöillä on käytössään itselleen sopivimmat ja mieleisimmät työlaitteet, jotka ovat tietoturvallisia ja täyttävät työtehtävän asettamat vaatimukset. Huolehtimalla käyttäjäympäristön ja laitteiden toimivuudesta luot paremman työpäiväkokemuksen.

Vapaus valita laitteet mahdollistaa työn mielekkyyden ja tuottavuuden

Organisaatio, joka mahdollistaa työntekijöilleen vapauden valita omat työvälineensä, varmistaa työnteon tehokkuuden ja mielekkyyden lisäksi oman vetovoimansa työntekijöiden ja työnhakijoiden silmissä. On ensiarvoisen tärkeää, että toimintamalli laitteiden valinnan vapaudessa on organisaatiolle kustannustehokas, hallittava, tietoturvallinen ja vastuullisesti tuotettu kokonaisuus. Olemme rakentaneet palvelumallin, jonka avulla yritys voi tarjota työntekijöilleen laajan, mutta hallitun valikoiman päätelaitteita vakiopaketin vaihtoehtona.

Keskitetty hankinta ja hallinta

Keskitetyn hankinnan ja hallinnan ratkaisut

Tyypillisimpiä haasteita, joita asiakkaamme ovat kohdanneet, ovat liittyneet keskitetyn it-laitteiden hankintakanavan puuttumiselle. Ostaminen, hankinta ja hallinnointi ovat olleet pirstaleisia. Resurssien käyttö ei ole ollut optimaalista. Haluamme auttaa asiakkaitamme keskittymään ydinliiketoimintaansa rakentamalla kattavat digitaaliset hankinnan työkalut.

Yksi hankintakanava - Atea eShop

Atean eShop on alansa uranuurtajia. Helppokäyttöinen Atea eShop tukee ja nopeuttaa kaiken kokoisten yritysten it-hankintaprosessia tarjoamalla kattavan tuotevalikoiman, nopeat toimitukset varastotuotteille sekä markkinoiden parhaan saatavuuden ja hinnan. Jo lähes 30.000 yritysasiakasta tekee hankintansa sen kautta.

Kaiken kaikkiaan eShopissa on tarjolla lähes neljännesmiljoona ICT-alan tuotetta. Perustamme jokaiselle asiakkaalle oman eShopin, johon yhdessä valitsemme asiakkaalle tarpeellisimmat laitemallit helposti tilattavaksi paketoituina tarvittavilla palveluilla.

eShop tarjoaa asiakkaan käyttöön moniportaisen hyväksymiskäytännön, jolla helposti koordinoidaan hankinnat ja hyväksytetään hankinnat kunkin yrityksen tarpeiden ja hankintapolitiikan mukaisesti. Kaikki eShopin kautta tehdyt hankinnat on seurattavissa asiakaskohtaisessa MyAtea-portaalissa.

Mitä voit odottaa Atea eShopilta
  • Helppokäyttöinen
  • Nopeuttaa kaiken kokoisten yritysten it-hankintaprosessia
  • Kattavan tuotevalikoima
  • Nopeat toimitukset varastotuotteille
  • Markkinoiden parhaat saatavuudet ja hinnat
  • Yksi kanava it-laitteiden, ohjelmistojen ja erilaisten it-infran palveluiden kuten esimerkiksi laitteiden esiasennuksien ja elinkaaripalveluiden hankintaan
  • Näkymä tilaushistoriaan, laskutukseen ja esimerkiksi tilaamiesi lisenssien määrään ja voimassaoloaikaan
  • Integroitavissa yritysten ja organisaatioiden omiin hankintajärjestelmiin
  • tarjolla SSO-kertakirjautuminen helpottamaan käyttöä
  • Toimii myös Atea Free-konseptien tilauskanavana
Näkyvyys hankintoihin - My Atea

My Atea tarjoaa käyttäjäkohtaisen ja tietoturvallisen näkymän omista eShop-tilauksistasi aina organisaatiotason raportteihin. Portaali on tarkoitettu kaikille asiakkaidemme käyttäjille, olipa heidän roolinsa mikä tahansa.

Helpota asiointia ja mahdollista itsepalvelu organisaation kaikille tahoille My Atean avulla. Pääset käsiksi tietoon liiketoiminnastasi Atean kanssa. My Atea  mahdollistaa pääsyn tarvitsemaasi tietoon juuri silloin, kun sitä tarvitset. Näin pystyt hallitsemaan palveluita ja tuotteita sekä tekemään päätöksiä perustuen ajantasaiseen ja läpinäkyvään kokonaiskuvaan.

Mitä My Atea mahdollistaa
  • Tarkastele tilaushistoriaa
  • Seuraa toimituksia
  • Tarkista laskutukset
  • Luo, kommentoi ja tarkastele palvelupyyntöjä
  • Analysoi liiketoimintaa Power BI -raporttien kautta
  • Chattaa asiakaspalvelijan kanssa
  • Pääsy tietoon silloin, kun sitä tarvitset
  • Itsepalvelu organisaation kaikille tahoille
  • Peruskäyttäjänä näet omat tilauksesi, voit seurata lähetyksiä ja luoda työpyyntöjä.
  • My Atea raportit tarjoavat näkymän muun muassa tuotteisiin, softaan & lisensseihin ja jatkuviin palveluihin
  • Organisaatiosi pääkäyttäjänä pääset tarkastelemaan kaikkia organisaatiosi tietoja

Hallittavuutta kustannuksiin

Tuoko työvälineiden valinnan vapaus mukanaan poukkoilevia ja ennustamattomia kustannuksia? Ei suinkaan.

Free Choice -mallissa kustannukset on vakioitu: työnantaja eli yritys määrittää kattohinnan työvälineille, kuten tietokoneelle tai puhelimelle. Halutessaan työntekijä voi valita kattohintaa kalliimmat laitteet, jolloin hän maksaa hinnanerotuksen kuukausivuokrana palkastaan. Yrityksen Free Choice -laitevalikoima on esillä ja loppukäyttäjien tilattavissa Free Choice -portaalissa. Jokainen työntekijä pystyy tilaamaa sieltä vain omaa profiiliaan vastaavat laitteet.

Löydämme yrityksellesi oikean rahoitusmallin, oli kyse sitten perinteisestä laitevuokrauksesta, projektimuotoisesta hankkeesta, ohjelmisto- tai palveluvuokrauksesta tai käyttömäärään sidotusta ratkaisusta.

Varmistetaan, että laitekirjo pysyy hallinnassa, budjetit on suunniteltu etukäteen, laitteiden tietoturva on kunnossa ja laitteiden elinkaarenhallinta on suunniteltu toimivaksi kokonaisuudeksi. 

Tomi Jusslin
Tomi Jusslin, Sales Manager
Lähetä sähköpostia

Takaisin ylös

Parempaa työpäiväkokemusta kanssamme luomassa - Samsung

Tyytyväiset työntekijät ovat jokaisen menestyvän liiketoiminnan ytimessä. Digital Employee Experience (DEX) on tärkeä osa työntekijöiden kokonaisvaltaista työpäiväkokemusta digitaalisten työkalujen ja teknologioiden parissa. Lisää työntekijöiden sitoutumista, lisää vetovoimaa, paranna tuottavuutta ja vaikuta työnantajamielikuvaan positiivisesti.

Hyvä DEX tarjoaa saumattoman ympäristön viestintään, yhteistyöhön, työnkulkuun ja tuottavuuteen. Mahdollisuus päästä käsiksi mihin tahansa sovellukseen, millä tahansa laitteella, mistä tahansa, mahdollistaa työntekijöiden tehokkaamman toiminnan ja työn tekemisen nopeammin. Investointi DEXiin on investointi organisaation menestykseen ja kasvuun.

Yhtenä johtavista teknologabrändeistä Samsung on vuosikymmenten ajan toimittanut tuotteita, jotka täyttävät ja ylittävät käyttäjien odotukset. Atea eShopista löydät laajan valikoiman Samsungin tuotteita, jotka on suunniteltu parantamaan käyttökokemustasi niin kotona kuin toimistolla. Tutustu, kuinka Samsungin laitteet tuovat sujuvuutta työpäiväkokemukseen.

Toimiva laitteiden elinkaarenhallinta säästää aikaa, rahaa ja ympäristöä

Kaipaatteko näkyvyyttä it-laitteiden koko elinkaareen? Tuntuuko, että näkymä laitekirjoon on puutteellinen, aikaa ei riitä logistiikkaan, esiasennuksiin tai käyttämättömät laitteet jäävät pölyttymään yrityksen nurkkiin?

Huippuunsa hiotut toimintatapamme mahdollistavat nopean ja luotettavan elinkaarenhallinnan. Me hoidamme laitteiden varastoinnin, esiasennuksen ja turvamerkinnät sekä toimituksen, asennuksen loppukäyttäjälle ja tietoturvallisen kierrätyksen elinkaaren päätteeksi puolestasi.

Käyttöönotto on nopeaa ja vaivatonta riippumatta siitä, haluatko siirtää olemassa olevan palvelun meille vai rakennammeko elinkaarenhallintapalvelun kanssasi ensi kertaa.

Säästä aikaa ja rahaa, paranna IT- ja loppukäyttäjäkokemusta.