Siirry sisältöön
FI | EN

Asiakaspalaute / Customer feedback

Valitse, mitä aihetta kysymyksesi tai palautteesi koskee. Täytä lomake ja lähetä se meille. Olemme yhteydessä mahdollisimman pian. / Choose the correct topic for you feedback and fill out the form. We will contact you soonest possible.
Palaute tilauksista tai toimituksista / Feedback on orders or deliveries

Voit halutessasi lisätä liitetiedoston palautteelle. Liitteen maksimikoko on 4Mb. / You can add an attachment to the feedback. The maximum attachment size is 4Mb.

Palaute Atean palveluista / Feedback on Atea's services

Voit halutessasi lisätä liitetiedoston palautteelle. Liitteen maksimikoko 4Mb. / You can add an attachment to the feedback. The maximum attachment size is 4Mb.

Palaute laskutukseen liittyen / Feedback on invoicing

Huomioithan, että laskutusosoitteen muutoksessa tarvitsemme tarkat laskutustiedot (yrityksen nimi, laskutusosoite, ovt-tunnus, laskutusviite). / Please note that when changing your billing address, we need accurate billing information (company name, billing address, ovt-code, billing reference).

Voit halutessasi lisätä liitetiedoston palautteelle. Liitteen maksimikoko on 4Mb. / You can add an attachment to the feedback. The maximum attachment size is 4Mb.

Palaute Atean digitaalisista kanavista / Feedback on digital channels

Haluatko antaa palautetta My Ateasta, eShopista, Cloud Portalista tai muista Atean portaaleista? / Do you want to give feedback on My Atea, eShop, Cloud Portal or other Atea portals?

Voit halutessasi lisätä liitetiedoston palautteelle. Liitteen maksimikoko on 4Mb. / You can add an attachment to the feedback. The maximum attachment size is 4Mb.

Tuotepalautuspyyntö / Product return request

Huomioithan, että Atealla sovelletaan yrityskaupan toimitusehtoja ja näin ollen tuotteilla ei ole kuluttajakaupan vaihto- ja palautusoikeutta.

Onko sinulla tunnukset Atean portaaleihin?
Voit tehdä tuotepalautuksen helposti My Atean Tilauksista, jolloin järjestelmä hakee puolestasi tarvittavat tilaustiedot palautukseen. Siirry My Ateaan ja hae tilaus ja tuote, jonka haluat palauttaa.
****
Please note that products do not have the same exchange and return rights as consumer goods.

Do you have user IDs for Atea portals?

You can easily make a product return from My Atea (Orders), in which case the system will retrieve the necessary order information for you for the return. Go to My Atea and find the order and product you want to return.

*) Huomioi alla olevat seikat palautuksen teossa:

  • Lisää mahdollisimman tarkka kuvaus palautuksen syystä.
  • Vaurioitunut kuljetuksessa -vaihtoehdossa lisää kuvat kuljetuksessa aiheutuneista vaurioista sekä huolehdi kuljetusvauriosta merkintä rahtikirjaan tai sähköiselle vahinkoilmoituslomakkeelle (esim. Posti).
  • Tarkista, että myyntipakkaus on avaamaton ja toimitusta vastaavassa kunnossa.
  • Pääsääntöisesti palautuksen lähetyskuluista vastaa lähettäjä ja palautuksesta voi aiheutua palautuskuluja (55 € alv 0%).

***

*) Please note the following when making a return:

  • Please provide as accurate a description as possible of the reason for the return.
  • If you choose the Transport Damage option add pictures of transport damage and report visible damage immediately to the driver and make sure that the driver notes the damage in his PDA / shipping note or fill in digital damage notification form (e.g. Posti).
  • Check that the sales package is unopened and in good condition.
  • As a general rule, the sender is responsible for the shipping costs of the return, and the return may incur return costs (55 € VAT 0%).

Voit lisätä liitetiedoston palautteelle. Liitteen maksimikoko on 4Mb. / You can add an attachment to the feedback. The maximum attachment size is 4Mb.

Muu/yleinen palaute Atealle / Other feedback

Voit halutessasi lisätä liitetiedoston palautteelle. Liitteen maksimikoko on 4Mb. / You can add an attachment to the feedback. The maximum attachment size is 4Mb.

 

Voit myös halutessasi jättää meille yhteydenottopyynnön. / You can also leave a contact request to us.