Siirry sisältöön
My Atean kautta pääset käsiksi tietoon liiketoiminnastasi Atean kanssa. My Atea tukee digitaalista matkaasi varmistamalla, että tarvitsemasi tieto on saatavilla juuri silloin, kun sitä tarvitset. Näin pystyt hallitsemaan palveluita ja tuotteita sekä tekemään päätöksiä perustuen ajantasaiseen ja läpinäkyvään kokonaiskuvaan.

 

My Atea tarjoaa sinulle seuraavat ominaisuudet:

  • Tarkastele tilaushistoriaa 
  • Seuraa toimituksia 
  • Tarkista laskutukset 
  • Luo, kommentoi ja tarkastele palvelupyyntöjä 
  • Analysoi liiketoimintaa Power BI -raporttien kautta 
  • Chattaa asiakaspalvelijan kanssa
  • Tee tuotepalautuspyyntö 
  • Tutustu Atean ajankohtaisiin uutisiin 
  • ja paljon muuta!

Kenelle My Atea on tarkoitettu?

My Atea on kaikille asiakkaidemme käyttäjille roolista riippumatta. Se tarjoaa käyttäjäkohtaisen ja tietoturvallisen näkymän omista eShop-tilauksistasi aina organisaatiotason raportteihin. 

My Atea helpottaa asiointia ja mahdollistaa itsepalvelun organisaation kaikille tahoille. My Atean käyttäjänä liikut saumattomasti Atean järjestelmien välillä digitaalisen matkasi eri vaiheissa.

My Ateasta näet muun muassa:

My Ateassa kaikki juuri sinun tarvitsemasi tieto on ulottuvillasi yhdellä vilkaisulla. Organisaatiosi pääkäyttäjänä pääset tarkastelemaan kaikkia organisaatiosi tietoja. Peruskäyttäjänä puolestaan näet omat tilauksesi, voit seurata lähetyksiä ja luoda työpyyntöjä.

Atean asiakkaana tarjoamme sinulle veloituksettomat Power BI -raportit, joiden avulla voit helposti hallita eri liiketoiminnan osa-alueita ja tehdä päätöksiä perustuen läpinäkyvään tietoon. My Atea raportit tarjoavat näkymän muun muassa tuotteisiin, softaan & lisensseihin ja jatkuviin palveluihin.

Tervetuloa digitaaliselle matkalle!

Liittymällä Atean asiakkaaksi saat tunnukset eShopiin ja My Ateaan.