asiakaspalvelu Yleistä Ateasta

Asiakaspalvelu

Atean asiakaspalvelu on auki arkipäivisin klo 8 - 16. Voit olla yhteydessä meihin puhelimitse, chatin avulla, sähköpostilla tai jättää asiakaspalautetta verkkolomakkeilla.

Kysy! #MeVastaamme

Tilaaminen

Miten teen tilauksen? Jos sinulla on jo tunnukset Atea eShopiin, kirjaudu sisään verkkokauppaan ja tee tilaus. Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, voit rekisteröityä eShopin käyttäjäksi täyttämällä lomakkeen. Vaihtoehtoisesti voit myös tilata Atea eShopista kirjautumatta käyttäen luottokorttia tai pankkitunnuksia. Mikä on tilaukseni toimitusaika? Varastotuotteet: Ennen klo 14 tulleet tilaukset käsitellään Atealla saman päivän aikana. Toimitusaika on 1 - 3 työpäivää tilauksesta, kun tuotteita on varastossa.
Ei varastossa olevat tuotteet: Tehdastilaustuotteiden toimitusaika on 2-4 viikkoa. Jokaisen tilauksen kohdalla kerrotaan saatavuusaika-arvio, mikäli tuotetta ei ole varastossa. Arvio päivittyy jatkuvasti, joten se on aina tarkin saatavilla oleva arvio.
Miten kirjaudun Atea eShopiin? Atea eShopiin kirjautumista varten tarvitset käyttäjätunnukset. Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, voit rekisteröityä eShopin käyttäjäksi täyttämällä lomakkeen.

Palautukset

Haluan palauttaa tuotteen. Miten toimin?

Jos tuote on virheellinen, katso valmistajakohtaiset takuu- ja huolto-ohjeet Atea eShopista tai täytä tuotepalautuspyyntö. Atea eShop-verkkokaupassa sovelletaan yrityskaupan toimistusehtoja, ja näin ollen virheettömillä tuotteilla ei ole kuluttajakaupan vaihto- ja palautusoikeutta.

Mistä löydän tietoa palautuksistani?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, puh. 010 613 6401.

Kun palautan tuotteen, saanko hyvityslaskun vai lähetetäänkö minulle korvaava tuote?

Tämä vaihtelee valmistajakohtaisesti. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko asiakaspalautelomakkeen avulla tai puhelimitse  010 613 6401.

Takuu

Miten toimin saadakseni tuotteen takuuhuoltoon?

Jos tuote hajoaa takuuajan sisällä, katso valmistajakohtaiset takuu- ja huolto-ohjeet Atea eShopista.

Tuote hajosi takuuajan sisällä, mutta olen hävittänyt takuukuitin. Miten toimin?

Kaikkien tekemiesi tilausten tiedot ja laskut löydät Atea eShopista kirjautuneena omille sivuille Tilauksien seuranta -valikon alta.

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer