Mitä jos voisit ohjata infonäyttöjesi viestejä kuin elokuvissa?

2017-06-13

Oletko koskaan miettinyt, kuinka monta erilaista näyttöä yrityksessäsi on? Kannettavat tietokoneet, ulkoiset näytöt, älypuhelimet ja taulutietokoneet. Työpaikkaruokalan ruokalista voidaan esittää infonäytöltä, ja aulassa voi olla yksi tai useampi suurempi infonäyttö, josta näytetään televisiokanavaa tai pyöritetään yritys- tai tuote-esittelyä. Erillisten näyttöjen määrä voi siis nousta hyvinkin suureksi, etenkin jos yrityksesi operoi useammassa toimipisteessä.

Antti Kastén
Antti Kastén Marketing Project Manager

Entä oletko miettinyt, jos voisit hallita näiden kaikkien näyttöjen sisältöä keskitetyn palvelun kautta? Tai mitä jos hallinta olisikin automaattista ja dynaamista riippuen ajasta, tapahtumista tai joukosta ennalta määriteltyjä muuttujia. Kuulostaako sci-fi-elokuvalta? Ei oikeastaan. Kyseessä on vain yksi pilvipalveluiden ilmentymä.

Pilvipalvelut ja pilvi-infrastruktuurin hyödyntäminen eivät ole mitään uutta ja pilvipalveluita mahdollistavia teknologioita onkin ollut käytössä jo useita vuosia. Mutta mikä tekee pilvipalveluista yhden tämän ja tulevien vuosien megatrendeistä, on juuri yllä mainitun kaltaiset palvelut ja niiden tuottama lisäarvo yrityksille.

Yllä mainittu esimerkki on siis vain yksi tapa siirtää perinteinen toimintatapa pilveen ja tuottaa palvelun ympärille merkittävää lisäarvoa. Tämä onkin juuri pilvipalveluiden tärkein hyöty.

Mutta palataanpa vielä takaisin yrityksesi näyttöihin, sisältöjen hallintaan ja tämän päivän mahdollisuuksiin. Jos kiinnostuit ajatuksesta ohjata kaikkien yrityksesi irrallisten näyttöjen viestejä haluamillasi tavoilla, luoda interaktiivista sisältöä ja julkaista sekä hallita sitä yksinkertaisen hallintanäkymän kautta, suosittelen tutustumaan Smartsignin ja Samsungin yhdistelmään joka mahdollistaa juuri alussa kuvatut skenaariot – ja oikeastaan vielä enemmän! Nykyajan viestintä on siis lähempänä sci-fi-elokuvaa kuin ehkä uskoitkaan.

Kiinnostuitko? Lue lisää siitä, miten itse käytämme infonäyttöjä sisäisessä viestinnässä tai ota yhteyttä niin kerromme, miten sinun organisaatiosi voi hyödyntää dynaamisia infonäyttöjä tehokkaammin.