Ostoskori

Ostoskori on tyhjä

Language
Uusi asiakas
Alv. 0%


Valmistajien takuu- ja huolto-ohjeet


ACER

Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.

AKG

Asiakaspalvelu 09-72522301 (Maanantai – Perjantai 09-18) https://fi.akg.com/support-contact.html

Alcatel

Resete toimii valtuutettuna huoltona Alcatelin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Allied Telesyn

Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30

APC

Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)

Apple

Apple
Ota yhteyttä Apple-tukeen. Valitse tuote, niin yhdistämme sinut asiantuntijalle esimerkiksi puhelimen tai sähköpostin välityksellä. getsupport.apple.com/

mcare
Huollamme takuun piiriin kuuluvat ja takuun ulkopuoliset Apple-laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.Tarvitsetko teknistä tukea Apple-laitteellesi? mcare tarjoaa tukea puhelimitse klo 10-17 numerossa 0600 418 712 (1,82 €/min +ppvm) 

ASUS

Kaikki huoltopalveluun liittyvät asiat tukinumerosta: 09-693 79 690. Asus kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.

Belkin

Tukisivuston kautta https://www.belkin.com/uk/support (palvelu englanniksi)

BenQ

Puhelin  09-8171 0191, RMA Helpdesk: 09-8171 0188, avoinna arkisin 9.00 -17:00 

Kaikki RMA:t kirjataan BenQ:n sivujen kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html  

(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)

DOA: vikailmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa ostosta (ostoslaskun kopio pakollinen).

Brother

Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30

Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla

CAT / Land Rover

Resete toimii valtuutettuna huoltona CAT:in ja Land Roverin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Canon

Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet

Cisco

Yleiset takuuehdot: https://www.cisco.com/c/en/us/products/warranty-listing.html

Atea asiakastuki: asiakastuki@atea.fi / Sisällytä viestiin seuraavat tiedot: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot

Crestron

Tukisivuston kautta https://www.crestron.com/Support (palvelu englanniksi)

DELL

Huoltokutsut: 0207 533 566 / Sähköpostitse (ei kiireelliset ongelmat): fi_business_support@dell.com

D-Link

Tekninen Suomenkielinen tuki palvelee numerosta: 0800 - 114 677 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00

Doro

Toistaiseksi vikaantuneet Doro-laitteet käsitellään laitevaihtoina, jota varten tulee sähköpostilla toimittaa seuraavat tiedot osoitteeseen takuuvaihto@f9.fi:

  • Laitemalli ja väri
  • IMEI-koodi
  • Tarkka vikakuvaus
  • Käyttäjän tiedot (Nimi, yhteystiedot, toimitusosoite, puhelinnumero) ja mikäli toimitusosoite on eri kuin käyttäjän, myös se.

Viallista laitetta ei tarvitse palauttaa, pyydämme toimittamaan sellaisen kierrätyspisteeseen (http://www.serkierratys.fi/fi/kuluttajille/mihin-vanhan-laitteen-voi-palauttaa).

Epson

Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi  www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00

Eizo

Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)

Fujitsu

Fujitsu-laitteiden puhelintuki palvelee arkisin klo 8-18 (sijaitsee Suomessa)

Täysin maksuton tukipalvelu on käytettävissä laitteen takuuaikana numerossa 0800 0 5979

Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 ( 2,97 €/min + pvm )

Huoltokutsut

Soittaen arkisin klo 8-18 maksuttomaan numeroon 0800 0 5979 tai huolto@fi.fujitsu.com
Ilmoita yhteystietosi, laitteen sarjanumero, sekä viankuvaus mahdollisimman tarkasti. Tieto mahdollisista virheilmoituksista on myös tärkeää ongelman ratkaisemisen kannalta.

Asiakkaat, jotka ovat hankkineet 4h 7x24 Support Packin, voivat jättää työtilauksen
puhelimitse: 0800 1 53535 tai sähköpostilla: huoltokutsut@fi.fujitsu.com

Tuotetuki: tuki@fi.fujitsu.com

Handan ja LA Digital

Huollon tukinumero: + 358 (0)20 7419 631 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 15.00 / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki

HP

Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

HP yritystuotteet (työasemat ja tulostimet): p. 09 81 710 031, ma-pe 8.00-17.00

HP:n tuki: https://support.hp.com/fi-fi

Hewlett-Packard

Hewlett-Packard tuki: Puhelin: 02 035 3232. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

Hitachi

Huoltoasioissa ole yhteydessä maahantuojaan tai suoraan valmistajan edustajaan: https://www.maxelldisplay.com/contact/.

HTC

 Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Huawei / Honor

Resete toimii valtuutettuna huoltona Huawein ja Honorin mobiili- sekä laptop tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

IBM

IBM tukikeskus: puh.0800-14260 / IBM Support / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Insmat

Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat

Jabra / GN Netcom

customercenter@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/

Huom! Tuotteet joiden tuotekoodi alkaa numerolla 1 ovat ns. kuluttajatuotteita ja niiden takuuvaihdoissa otetaan yhteyttä: consumersupport@jabra.com tai puhelimitse: +44-203-318-5028 (Norja ja Suomi), 020-889-208 (Ruotsi), 80 82 60 10 (Tanska)

Lenovo PC tuotteet

Asiakkaille yksi tukinumero, josta tavoitetaan yritys-, kuluttaja- ja palvelintukikeskuksemme.

puh. 09 74790 251

Aukioloajat:
Think-tuotteet  ma-pe 08:00-17:00
Lenovo/ IDEA-tuotteet ma-pe 09:00-18:00
Palvelimet 24h

Think-tuotteet:
Huoltokutsun voi tehdä myös sähköisesti: Linkki

Idea-tuotteet :
Huoltokutsun voi tehdä sähköisesti: Linkki

Mobiililaitteet: kts. Motorola / Lenovo (Mobility)

LEXMARK

Tekniset tukipalvelut Laser- ja verkkotulostimet Hotline puhelinnumero: 0203 26226. (arkisin 8.00-16.30) / supportfi@lexmark.fi  / Mustesuihkutuki Hotline puhelinnumero 09-6937 9270. (arkisin klo 11.00-19.00) / csupportsca@lexmark-europe.com / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

LG

Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet

Mobiililaitteet: Resete toimii valtuutettuna huoltona LG:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Linksys

Puhelin: 0800 52 3062 (arkisin klo 10.00 - 19.00) / support.fi@linksys.com

Logitech

Tukinumero +358 (0)9 725 191 08. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).
Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi

Logitech videoneuvottelutuotteet:

ProSupport-sivustolta voit ottaa ongelmien ilmetessä suoraan yhteyttä tuotetukeemme, joka hoitaa tarvittaessa myös takuuvaihdon laitteille.

Osoite: prosupport.logi.com/hc/fi#

Lisäksi puhelintukemme palvelee videotuotteissa numerossa +44 1429 804 120. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).

Microsoft Teams-laitteet sisältävät erityisen JumpStart-tuen 90 päivän ajan hankinnasta.

Jumpstart-tiketin voi luoda osoitteessa: www.logitech.com/jumpstart

Huom! Ota ylös laitteen sarjanumero ollessasi yhteydessä tukeen.

Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi

Microsoft

Mobylife: Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Matkapuhelimet 24kk, lisätarvikkeet 12kk  (riippumatta siitä, onko lisätarvikkeet myyty matkapuhelimen yhteydessä vai erikseen itsenäisenä tuotteena) pois lukien kuluvat osat ja lisätarvikkeet. kuluvat osat ja/tai lisätarvikkeet 6kk (akut, laturit, pöytätelineet, kuulokkeet, kaapelit ja kuoret), 90 päivää ohjelmiston tallennusvälineelle (esim. CD-ROM, muistikortti).

Microsoft Surface

Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400

MGE UPS SYSTEMS

Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.

Motorola / Lenovo (Mobility)

Resete toimii valtuutettuna huoltona Motorolan ja Lenovon mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

MouseTrapper

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa https://fi.mousetrapper.com/tuki/ => RMA-lomake

NEC

Nokia / HMD

HMD Nokia-laitteiden valtuutettu huolto Suomessa on mcare Oy. mcare Oy tarjoaa yritysasiakkaidensa käyttöön huoltoportaalin osoitteessa https://oma.mcare.fi/, josta huoltotilausten tekeminen onnistuu vain asiakaskohtaisilla tunnuksilla.

Mikäli asiakkaalle on jo tunnuksia portaaliin, voi portaalista tehdä huoltotilauksen välittömästi. Mikäli asiakkaalla ei ole tunnuksia tai ne ovat unohtuneet, tehdään tilinavauspyyntö osoitteessa https://mcare.fi/tilinavauspyynto/. mcare Oy avaa asiakkaalle tilin ja ohjeistaa huoltotilausten tekemisessä. Mikäli yrityksellä on jo tunnukset olemassa, mcare Oy ilmoittaa kirjautumistiedot lomakkeella ilmoitetulle henkilölle.

HUOM! Huoltotilausten tekeminen mcare Oy portaaliin onnistuu toistaiseksi vain kirjautumalla, joten tunnusten avaaminen on välttämätöntä.

OnePlus

OnePlus-laitteiden valtuutettu huolto Suomessa on mcare Oy. mcare Oy tarjoaa yritysasiakkaidensa käyttöön huoltoportaalin osoitteessa https://oma.mcare.fi/josta huoltotilausten tekeminen onnistuu vain asiakaskohtaisilla tunnuksilla.

Mikäli asiakkaalle on jo tunnuksia portaaliin, voi portaalista tehdä huoltotilauksen välittömästi. Mikäli asiakkaalla ei ole tunnuksia tai ne ovat unohtuneet, tehdään tilinavauspyyntö osoitteessa https://mcare.fi/tilinavauspyynto/. mcare Oy avaa asiakkaalle tilin ja ohjeistaa huoltotilausten tekemisessä. Mikäli yrityksellä on jo tunnukset olemassa, mcare Oy ilmoittaa kirjautumistiedot lomakkeella ilmoitetulle henkilölle.

HUOM! Huoltotilausten tekeminen mcare Oy portaaliin onnistuu toistaiseksi vain kirjautumalla, joten tunnusten avaaminen on välttämätöntä.

Optoma

huolto.fi@elcare.com , puh 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00)

Philips

Infonäytöt (BDL-mallit, BFL-mallit)
Neuvonta: InfoCare Nordic (+358) 09 2290 1908 

B2B / yritysnäytöt P, B, ja S-sarja
Neuvonta: (+358) 9 4273 3083

Poly

Polyn (entisen Plantronicsin) huolto- ja takuuvaihtoasiat hoituvat suoraan valmistajan kautta. Atealla ei ole omaa takuu- ja huoltopalvelua eikä varalaitteita saatavilla ellei erillistä palvelusopimusta ole tehty.

Tukipalvelut: https://support.polycom.com/content/support/contact-us.html

Kuulokkeiden takuuhuolto/vaihto tapahtuu suoraan valmistajan kanssa Asiakkaan toimesta: https://www.poly.com/fi/fi/support/warranty-service

Yhteystiedot kuulokeasioissa tekniseen asiakaspalveluun (TAC, Technical Assistance Center), joka palvelee puhelimitse ja sähköpostitse sekä englanniksi että ruotsiksi:

Lataa pöytäkoneille ja mobiililaitteille tarkoitettu ohjelmisto virheellisten asetusten välttämiseksi ja viimeisimpien päivitysten saamiseksi: https://www.poly.com/fi/fi/support/downloads-apps

Powerware

Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

RollerMouse (Contour Design)

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: http://www.contourdesign.com/FI/support/ Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.

Samsung

Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515

Samsungin Smart Signage -laitteet: Lataa tästä huolto-ohje (PDF)

Samsung puhelimet ja tabletit 

Aito Support - Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin. Huoltolähetteen linkki: https://aitosupport.fi/huoltolahete-atea/

Mikäli laitteen vika ei ole takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns. veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki hinnastoon: https://aitosupport.fi/home/hinnasto/

Aito Support huoltopalveluja usein käyttävät voivat tilata portaaliin käyttäjätunnukset osoitteesta: yrityspalvelut@aitosupport.fi
Käyttäjätunnuksilla kirjautuminen mahdollistaa:

  • Huollon seurannan
  • Pakettikorttien tulostamisen
  • Kustomoidut raportit

Aito Support avoinna arkisin 9-17

  • Aito Support - Tampere
    Hatanpään Valtatie 48 A, 33900 Tampere
    Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: tampere@aitosupport.fi

  • Aito Support - Jyväskylä
    Vasarakatu 29, 40320 Jyväskylä
    Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: jyvaskyla@aitosupport.fi

  • Aito Support – Vantaa
    Nilsaksenpolku 2, 01510 Vantaa 
    Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: vantaa@aitosupport.fi

JAS kamerakauppa - Samsung puhelimet, tabletit ja älykellot huollon linkki https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/25-puhelinkorjaamo

Huollon etäkirjaus https://www.jaskamerahuolto.fi/repair-booking

Huollon seuranta https://www.jaskamerahuolto.fi/seuranta

Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin.

Mikäli laitteen vika ei ole takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns. veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki toimitusehtoihin https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/content/20-huollon-toimitusehdot


Sony

Resete toimii valtuutettuna huoltona Sonyn mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Targus

Tarkemmat huolto-ohjeet (PDF)

Takuuasioissa voitte myös olla yhteydessä Atean asiakaspalveluun customercenter@atea.fi

Telewell

Puhelin: 09 - 2790 0469 / Fax: 09 - 2711 656 / myynti@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Toshiba

Puhelin: 0800-772 072 / Seuraa huollon edistymistä / Tuki avaa case-numeron jolla kone voidaan toimittaa Infocarelle huoltoon. Case –numerolla voi myös seurata huollon edistymistä.

Viewsonic

Huolto-ohjeet / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Vivotech

Puh: 029 7030 0040 / arkisin 8-17 / https://vivotech.fi

XEROX

Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 79 666 / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Xiaomi

Resete toimii valtuutettuna huoltona Xiaomin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

ZTE

Resete toimii valtuutettuna huoltona ZTE:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Zyxel

Puhelin: 09 - 341 7720 / takuu@zyxel.fi / Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi ottakaa yhteyttä ZyXEL-huoltoon