Valmistajien takuu- ja huolto-ohjeet
ACER
Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.
Alcatel
Resete toimii valtuutettuna huoltona Alcatelin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Allied Telesyn
Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30
APC
Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)
Apple
Apple
Ota yhteyttä Apple-tukeen. Valitse tuote, niin yhdistämme sinut asiantuntijalle esimerkiksi puhelimen tai sähköpostin välityksellä. getsupport.apple.com/
mcare
Huollamme
takuun piiriin kuuluvat ja takuun ulkopuoliset Apple-laitteet, riippumatta
viasta tai ostopaikasta.Tarvitsetko teknistä tukea Apple-laitteellesi? mcare tarjoaa tukea puhelimitse klo 10-17 numerossa 0600 418 712 (1,82 €/min +ppvm)
ASUS
Kaikki huoltopalveluun liittyvät asiat tukinumerosta: 09-693 79 690. Asus kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.
Belkin
Tukisivuston kautta https://www.belkin.com/uk/support (palvelu englanniksi)
BenQ
Puhelin 09-8171 0191, avoinna arkisin 9.00 -17:00
Puhelin 09-8171 0191, avoinna arkisin 9.00 -17:00
Tukisivuston kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html
(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)
CAT / Land Rover
Resete toimii valtuutettuna huoltona CAT:in ja Land Roverin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Canon
Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet
Cisco
Yleiset takuuehdot: https://www.cisco.com/c/en/us/products/warranty-listing.html
Atea asiakastuki: asiakastuki@atea.fi / Sisällytä viestiin seuraavat tiedot: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot
Crestron
Tukisivuston kautta https://www.crestron.com/Support (palvelu englanniksi)
DELL
Huoltokutsut: 0207 533 566 / Sähköpostitse (ei kiireelliset ongelmat): fi_business_support@dell.com
D-Link
Tekninen Suomenkielinen tuki palvelee numerosta: 0800 - 114 677 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00
Doro
Toistaiseksi vikaantuneet Doro-laitteet käsitellään laitevaihtoina, jota varten tulee sähköpostilla toimittaa seuraavat tiedot osoitteeseen takuuvaihto@f9.fi:
- Laitemalli ja väri
- IMEI-koodi
- Tarkka vikakuvaus
- Käyttäjän tiedot (Nimi, yhteystiedot, toimitusosoite, puhelinnumero) ja mikäli toimitusosoite on eri kuin käyttäjän, myös se.
Viallista laitetta ei tarvitse palauttaa, pyydämme toimittamaan sellaisen kierrätyspisteeseen (http://www.serkierratys.fi/fi/kuluttajille/mihin-vanhan-laitteen-voi-palauttaa).
Epson
Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00
Eizo
Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)
Fujitsu
Fujitsu-laitteiden puhelintuki palvelee arkisin klo 8-18 (sijaitsee Suomessa)
Täysin maksuton tukipalvelu on käytettävissä laitteen takuuaikana numerossa 0800 0 5979
Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 ( 2,97 €/min + pvm )
Huoltokutsut
Soittaen arkisin klo 8-18 maksuttomaan numeroon 0800 0 5979 tai huolto@fi.fujitsu.com
Ilmoita yhteystietosi, laitteen sarjanumero, sekä viankuvaus mahdollisimman tarkasti. Tieto mahdollisista virheilmoituksista on myös tärkeää ongelman ratkaisemisen kannalta.
Asiakkaat, jotka ovat hankkineet 4h 7x24 Support Packin, voivat jättää työtilauksen
puhelimitse: 0800 1 53535 tai sähköpostilla: huoltokutsut@fi.fujitsu.com
Tuotetuki: tuki@fi.fujitsu.com
Huollon tukinumero: + 358 (0)20 7419 631 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 15.00 / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki,
HP
HP tuki: Puhelin: 09 8171 0031. Työasemat ja tulostimet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.
NEISA Finland Oy. Avaa huoltokutsu osoitteessa: https://www.neisa.com/fi/
Mobiililaitteet: Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Hewlett-Packard
Hewlett-Packard tuki: Puhelin: 02 035 3232. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.
Hitachi
Valtuutettu Hitachi-projektorihuolto: VisualService Finland Oy / (010) 832 9300 / info@visualservice.fi / www.visualservice.fi.
Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.
HTC
Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Huawei / Honor
Resete toimii valtuutettuna huoltona Huawein ja Honorin mobiili- sekä laptop tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
IBM
IBM tukikeskus: puh.0800-14260 / IBM Support / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Insmat
Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat
Jabra / GN Netcom
customercenter@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/
Lenovo PC tuotteet
Asiakkaille yksi tukinumero, josta tavoitetaan yritys-, kuluttaja- ja palvelintukikeskuksemme.
puh. 09 74790 251
Aukioloajat:
Think-tuotteet ma-pe 08:00-17:00
Lenovo/ IDEA-tuotteet ma-pe 09:00-18:00
Palvelimet 24h
Think-tuotteet:
Huoltokutsun voi tehdä myös sähköisesti: Linkki
Idea-tuotteet :
Huoltokutsun voi tehdä sähköisesti: Linkki
Mobiililaitteet: kts. Motorola / Lenovo (Mobility)
LEXMARK
Tekniset tukipalvelut Laser- ja verkkotulostimet Hotline puhelinnumero: 0203 26226. (arkisin 8.00-16.30) / supportfi@lexmark.fi / Mustesuihkutuki Hotline puhelinnumero 09-6937 9270. (arkisin klo 11.00-19.00) / csupportsca@lexmark-europe.com / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
LG
Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet
Mobiililaitteet: Resete toimii valtuutettuna huoltona LG:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Linksys
Puhelin: 0800 52 3062 (arkisin klo 10.00 - 19.00) / support.fi@linksys.com
Logitech
Tukinumero +358 (0)9 725 191 08. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).
Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi
Logitech videoneuvottelutuotteet:
ProSupport-sivustolta voit ottaa ongelmien ilmetessä suoraan yhteyttä tuotetukeemme, joka hoitaa tarvittaessa myös takuuvaihdon laitteille.
Osoite: prosupport.logi.com/hc/fi#
Lisäksi puhelintukemme palvelee videotuotteissa numerossa +44 1429 804 120. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).
Microsoft Teams-laitteet sisältävät erityisen JumpStart-tuen 90 päivän ajan hankinnasta.
Jumpstart-tiketin voi luoda osoitteessa: www.logitech.com/jumpstart
Huom! Ota ylös laitteen sarjanumero ollessasi yhteydessä tukeen.
Microsoft
Mobylife: Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Matkapuhelimet 24kk, lisätarvikkeet 12kk (riippumatta siitä, onko lisätarvikkeet myyty matkapuhelimen yhteydessä vai erikseen itsenäisenä tuotteena) pois lukien kuluvat osat ja lisätarvikkeet. kuluvat osat ja/tai lisätarvikkeet 6kk (akut, laturit, pöytätelineet, kuulokkeet, kaapelit ja kuoret), 90 päivää ohjelmiston tallennusvälineelle (esim. CD-ROM, muistikortti).
Microsoft Surface
Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400
MGE UPS SYSTEMS
Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.
Motorola / Lenovo (Mobility)
Resete toimii valtuutettuna huoltona Motorolan ja Lenovon mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
MouseTrapper
NEC
Helpdesk / Service Info: LCD Displays & Projectors
Phone: 0200-28111; Email: Finland.support@nec-displays.com
https://www.nec-display-solutions.com/p/fi/en/support/hotline.xhtml
Nokia / HMD
HMD Nokia-laitteiden valtuutettu huolto Suomessa on mcare Oy. mcare Oy tarjoaa yritysasiakkaidensa käyttöön huoltoportaalin osoitteessa https://oma.mcare.fi/, josta huoltotilausten tekeminen onnistuu vain asiakaskohtaisilla tunnuksilla.
Mikäli asiakkaalle on jo tunnuksia portaaliin, voi portaalista tehdä huoltotilauksen välittömästi. Mikäli asiakkaalla ei ole tunnuksia tai ne ovat unohtuneet, tehdään tilinavauspyyntö osoitteessa https://mcare.fi/tilinavauspyynto/. mcare Oy avaa asiakkaalle tilin ja ohjeistaa huoltotilausten tekemisessä. Mikäli yrityksellä on jo tunnukset olemassa, mcare Oy ilmoittaa kirjautumistiedot lomakkeella ilmoitetulle henkilölle.
HUOM! Huoltotilausten tekeminen mcare Oy portaaliin onnistuu toistaiseksi vain kirjautumalla, joten tunnusten avaaminen on välttämätöntä.
OnePlus
OnePlus
OnePlus-laitteiden valtuutettu huolto Suomessa on mcare Oy. mcare Oy tarjoaa yritysasiakkaidensa käyttöön huoltoportaalin osoitteessa https://oma.mcare.fi/, josta huoltotilausten tekeminen onnistuu vain asiakaskohtaisilla tunnuksilla.
Mikäli asiakkaalle on jo tunnuksia portaaliin, voi portaalista tehdä huoltotilauksen välittömästi. Mikäli asiakkaalla ei ole tunnuksia tai ne ovat unohtuneet, tehdään tilinavauspyyntö osoitteessa https://mcare.fi/tilinavauspyynto/. mcare Oy avaa asiakkaalle tilin ja ohjeistaa huoltotilausten tekemisessä. Mikäli yrityksellä on jo tunnukset olemassa, mcare Oy ilmoittaa kirjautumistiedot lomakkeella ilmoitetulle henkilölle.
HUOM! Huoltotilausten tekeminen mcare Oy portaaliin onnistuu toistaiseksi vain kirjautumalla, joten tunnusten avaaminen on välttämätöntä.
OnePlus-laitteiden valtuutettu huolto Suomessa on mcare Oy. mcare Oy tarjoaa yritysasiakkaidensa käyttöön huoltoportaalin osoitteessa https://oma.mcare.fi/, josta huoltotilausten tekeminen onnistuu vain asiakaskohtaisilla tunnuksilla.
Mikäli asiakkaalle on jo tunnuksia portaaliin, voi portaalista tehdä huoltotilauksen välittömästi. Mikäli asiakkaalla ei ole tunnuksia tai ne ovat unohtuneet, tehdään tilinavauspyyntö osoitteessa https://mcare.fi/tilinavauspyynto/. mcare Oy avaa asiakkaalle tilin ja ohjeistaa huoltotilausten tekemisessä. Mikäli yrityksellä on jo tunnukset olemassa, mcare Oy ilmoittaa kirjautumistiedot lomakkeella ilmoitetulle henkilölle.
HUOM! Huoltotilausten tekeminen mcare Oy portaaliin onnistuu toistaiseksi vain kirjautumalla, joten tunnusten avaaminen on välttämätöntä.
Optoma
Philips
Tukipalvelut: https://support.polycom.com/content/support/contact-us.html
Yhteystiedot kuulokeasioissa tekniseen asiakaspalveluun (TAC, Technical Assistance Center), joka palvelee puhelimitse ja sähköpostitse sekä englanniksi että ruotsiksi:
- Sähköpostitse: headset.helpline@poly.com (englanniksi ja ruotsiksi)
- Puhelimitse: 0800-117 095 (lisätiedot täältä: www.plantronics.com/fi/fi/support/contact)
- Kuulokkeiden takuupalvelu: https://www.poly.com/fi/fi/support/warranty-service
Powerware
Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
RollerMouse (Contour Design)
Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: http://www.contourdesign.com/FI/support/ Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.
Samsung
Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515
Samsungin Smart Signage -laitteet: Lataa tästä huolto-ohje (PDF)
Samsung puhelimet ja tabletit huoltolähetteen linkki: https://aitosupport.fi/huoltolahete-atea/Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin.
Mikäli laitteen vika ei ole takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns. veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki hinnastoon: https://aitosupport.fi/home/hinnasto/
Aito Support avoinna arkisin 9-17
- Aito Support - Tampere
Hatanpään Valtatie 48 A, 33900 Tampere
Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: tampere@aitosupport.fi - Aito Support - Jyväskylä
Vasarakatu 29, 40320 Jyväskylä
Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: jyvaskyla@aitosupport.fi
Aito Support – Vantaa - Nilsaksenpolku 2, 01510 Vantaa
- Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: vantaa@aitosupport.fi
Sony
Resete toimii valtuutettuna huoltona Sonyn mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Targus
Takuuasioissa voitte myös olla yhteydessä Atean asiakaspalveluun customercenter@atea.fi
Telewell
Puhelin: 09 - 2790 0469 / Fax: 09 - 2711 656 / myynti@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Toshiba
Puhelin: 0800-772 072 / Seuraa huollon edistymistä / Tuki avaa case-numeron jolla kone voidaan toimittaa Infocarelle huoltoon. Case –numerolla voi myös seurata huollon edistymistä.
Viewsonic
Huolto-ohjeet / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
XEROX
Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 79 666 / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Xiaomi
Resete toimii valtuutettuna huoltona Xiaomin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
ZTE
Resete toimii valtuutettuna huoltona ZTE:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Zyxel
Puhelin: 09 - 341 7720 / takuu@zyxel.fi / Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi ottakaa yhteyttä ZyXEL-huoltoon