Valmistajien takuu- ja huolto-ohjeet
ACER
Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.
Alcatel
Resete toimii valtuutettuna huoltona Alcatelin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Allied Telesyn
Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30
APC
Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)
Apple
Apple
Ota yhteyttä Apple-tukeen. Valitse tuote, niin yhdistämme sinut asiantuntijalle esimerkiksi puhelimen tai sähköpostin välityksellä. getsupport.apple.com/
mcare Oy (https://www.mcare.fi)
Huollamme takuun piiriin kuuluvat sekä takuun ulkopuoliset HMD Nokia -laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.
Avaa huoltotilaus osoitteesta https://mcare.fi/helposti-huoltoon/ tai ole yhteydessä mcare Oy:n yritysmyyntitiimiin osoitteesta https://mcare.fi/tilinavauspyynto/, jos haluat avata yritystilin huoltoja varten.
ASUS
Kaikki huoltopalveluun liittyvät asiat tukinumerosta: 09-693 79 690. Asus kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.
Belkin
Tukisivuston kautta https://www.belkin.com/uk/support (palvelu englanniksi)
BenQ
Puhelin 09-8171 0191, RMA Helpdesk: 09-8171 0188, avoinna arkisin 9.00 -17:00
Kaikki RMA:t kirjataan BenQ:n sivujen kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html
(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)
DOA: vikailmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa ostosta (ostoslaskun kopio pakollinen).
Brother
Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30
Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla
CAT / Land Rover
Puhelin 09-8171 0191, RMA Helpdesk: 09-8171 0188, avoinna arkisin 9.00 -17:00
Kaikki RMA:t kirjataan BenQ:n sivujen kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html
(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)
DOA: vikailmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa ostosta (ostoslaskun kopio pakollinen).
Brother
Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30
Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla
CAT / Land Rover
Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30
Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla
Resete toimii valtuutettuna huoltona CAT:in ja Land Roverin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Canon
Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet
Cisco
Yleiset takuuehdot: https://www.cisco.com/c/en/us/products/warranty-listing.html
Atea asiakastuki: asiakastuki@atea.fi / Sisällytä viestiin seuraavat tiedot: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot
Crestron
Tukisivuston kautta https://www.crestron.com/Support (palvelu englanniksi)
DELL
Huoltokutsut: 0207 533 566 / Sähköpostitse (ei kiireelliset ongelmat): fi_business_support@dell.com
D-Link
Tekninen Suomenkielinen tuki palvelee numerosta: 0800 - 114 677 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00
Doro
DORO laitteet voidaan toimittaa huoltoon jälleenmyyjän tai loppuasiakkaan toimesta. Laitteen mukaan on liitettävä osto- tai takuutosite. Puhelimien takuuaika on 24 kk ja muiden tuotteiden 12kk ostopäivästä lukien.
Asiakkaan ohjeet:
- Avaa verkkosivu osoitteessa https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi ja toimi ohjeiden mukaisesti
- Tulosta saamasi huoltolähete ja postin lähetyskortti. Pakkaa laite asianmukaiseen pakettiin. Laita tulostamasi huoltolähete sisään pakettiin, sekä teippaa postin lähetyskortti paketin kylkeen.
- Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen, josta se lähtee tulemaan huoltoon.
Laitteen voi myös tuoda suoraan huoltopisteeseemme Vantaalle, osoitteet ja aukioloajat löydät sivuiltamme osoitteesta: https://elcare.com/fi-fi/ota-yhteytta
Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00
Eizo
Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)
Fujitsu
Fujitsu-laitteiden puhelintuki palvelee arkisin klo 8-18 (sijaitsee Suomessa)
Täysin maksuton tukipalvelu on käytettävissä laitteen takuuaikana numerossa 0800 0 5979
Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 ( 2,97 €/min + pvm )
Huoltokutsut
Soittaen arkisin klo 8-18 maksuttomaan numeroon 0800 0 5979 tai huolto@fi.fujitsu.com
Ilmoita yhteystietosi, laitteen sarjanumero, sekä viankuvaus mahdollisimman tarkasti. Tieto mahdollisista virheilmoituksista on myös tärkeää ongelman ratkaisemisen kannalta.
Asiakkaat, jotka ovat hankkineet 4h 7x24 Support Packin, voivat jättää työtilauksen
puhelimitse: 0800 1 53535 tai sähköpostilla: huoltokutsut@fi.fujitsu.com
Tuotetuki: tuki@fi.fujitsu.com
Huollon tukinumero: + 358 (0)20 7419 631 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 15.00 / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki
HP
Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.
HP yritystuotteet (työasemat ja tulostimet): p. 09 81 710 031, ma-pe 8.00-17.00
HP:n tuki: https://support.hp.com/fi-fi
Hewlett-Packard
Hewlett-Packard tuki: Puhelin: 02 035 3232. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.
Hitachi
Huoltoasioissa ole yhteydessä maahantuojaan tai suoraan valmistajan edustajaan: https://www.maxelldisplay.com/contact/.
HTC
Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Huawei / Honor
Resete toimii valtuutettuna huoltona Huawein ja Honorin mobiili- sekä laptop tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
mcare Oy (https://www.mcare.fi)
Huollamme takuun piiriin kuuluvat sekä takuun ulkopuoliset Huawei-laitteet ja ennen 2021 myydyt Huawei Honor-laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.
Avaa huoltotilaus osoitteesta https://mcare.fi/helposti-huoltoon/ tai ole yhteydessä mcare Oy:n yritysmyyntitiimiin osoitteesta https://mcare.fi/tilinavauspyynto/, jos haluat avata yritystilin huoltoja varten.
IBM tukikeskus: puh.0800-14260 / IBM Support / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Insmat
Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat
Jabra / GN Netcom
customercenter@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/
Huom! Tuotteet joiden tuotekoodi alkaa numerolla 1 ovat ns. kuluttajatuotteita ja niiden takuuvaihdoissa otetaan yhteyttä: consumersupport@jabra.com tai puhelimitse: +44-203-318-5028 (Norja ja Suomi), 020-889-208 (Ruotsi), 80 82 60 10 (Tanska)
Lenovo PC tuotteet
Asiakkaille yksi tukinumero, josta tavoitetaan yritys-, kuluttaja- ja palvelintukikeskuksemme.
puh. 09 74790 251
Aukioloajat:
Think-tuotteet ma-pe 08:00-17:00
Lenovo/ IDEA-tuotteet ma-pe 09:00-18:00
Palvelimet 24h
Think-tuotteet:
Huoltokutsun voi tehdä myös sähköisesti: Linkki
Idea-tuotteet :
Huoltokutsun voi tehdä sähköisesti: Linkki
Mobiililaitteet: kts. Motorola / Lenovo (Mobility)
LEXMARK
Tekniset tukipalvelut Laser- ja verkkotulostimet Hotline puhelinnumero: 0203 26226. (arkisin 8.00-16.30) / supportfi@lexmark.fi / Mustesuihkutuki Hotline puhelinnumero 09-6937 9270. (arkisin klo 11.00-19.00) / csupportsca@lexmark-europe.com / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
LG
Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet
Mobiililaitteet: Resete toimii valtuutettuna huoltona LG:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Linksys
Puhelin: 0800 52 3062 (arkisin klo 10.00 - 19.00) / support.fi@linksys.com
Logitech
Tukinumero +358 (0)9 725 191 08. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).
Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi
Logitech videoneuvottelutuotteet:
ProSupport-sivustolta voit ottaa ongelmien ilmetessä suoraan yhteyttä tuotetukeemme, joka hoitaa tarvittaessa myös takuuvaihdon laitteille.
Osoite: prosupport.logi.com/hc/fi#
Lisäksi puhelintukemme palvelee videotuotteissa numerossa +44 1429 804 120. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).
Microsoft Teams-laitteet sisältävät erityisen JumpStart-tuen 90 päivän ajan hankinnasta.
Jumpstart-tiketin voi luoda osoitteessa: www.logitech.com/jumpstart
Huom! Ota ylös laitteen sarjanumero ollessasi yhteydessä tukeen.
Microsoft
Mobylife: Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Matkapuhelimet 24kk, lisätarvikkeet 12kk (riippumatta siitä, onko lisätarvikkeet myyty matkapuhelimen yhteydessä vai erikseen itsenäisenä tuotteena) pois lukien kuluvat osat ja lisätarvikkeet. kuluvat osat ja/tai lisätarvikkeet 6kk (akut, laturit, pöytätelineet, kuulokkeet, kaapelit ja kuoret), 90 päivää ohjelmiston tallennusvälineelle (esim. CD-ROM, muistikortti).
Microsoft Surface
Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400
MGE UPS SYSTEMS
Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.
Motorola / Lenovo (Mobility)
Resete toimii valtuutettuna huoltona Motorolan ja Lenovon mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
MouseTrapper
NEC
Helpdesk / Service Info: LCD Displays & Projectors
Phone: 0200-28111; Email: Finland.support@nec-displays.com
https://www.nec-display-solutions.com/p/fi/en/support/hotline.xhtml
Nokia / HMD peruspuhelimet (ei älypuhelimet)
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.
Nokia / HMD älypuhelimet ja muut laitteet
mcare Oy (https://www.mcare.fi)
Huollamme takuun piiriin kuuluvat sekä takuun ulkopuoliset HMD Nokia -laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.
Avaa huoltotilaus osoitteesta https://mcare.fi/helposti-huoltoon/ tai ole yhteydessä mcare Oy:n yritysmyyntitiimiin osoitteesta https://mcare.fi/tilinavauspyynto/, jos haluat avata yritystilin huoltoja varten.
OnePlus
mcare Oy (https://www.mcare.fi)
Huollamme takuun piiriin kuuluvat sekä takuun ulkopuoliset OnePlus-laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.
Avaa huoltotilaus osoitteesta https://mcare.fi/helposti-huoltoon/ tai ole yhteydessä mcare Oy:n yritysmyyntitiimiin osoitteesta https://mcare.fi/tilinavauspyynto/, jos haluat avata yritystilin huoltoja varten.
Optoma
Philips
Polyn (entisen Plantronicsin) huolto- ja takuuvaihtoasiat hoituvat suoraan valmistajan kautta. Atealla ei ole omaa takuu- ja huoltopalvelua eikä varalaitteita saatavilla ellei erillistä palvelusopimusta ole tehty.
Tukipalvelut: https://support.polycom.com/content/support/contact-us.html
Kuulokkeiden takuuhuolto/vaihto tapahtuu suoraan valmistajan kanssa Asiakkaan toimesta: https://www.poly.com/fi/fi/support/warranty-service
Yhteystiedot kuulokeasioissa tekniseen asiakaspalveluun (TAC, Technical Assistance Center), joka palvelee puhelimitse ja sähköpostitse sekä englanniksi että ruotsiksi:
- Sähköpostitse: headset.helpline@poly.com (englanniksi ja ruotsiksi)
- Puhelimitse: 0800-117 095 (lisätiedot täältä: www.plantronics.com/fi/fi/support/contact)
Lataa pöytäkoneille ja mobiililaitteille tarkoitettu
ohjelmisto virheellisten asetusten välttämiseksi ja viimeisimpien päivitysten
saamiseksi: https://www.poly.com/fi/fi/support/downloads-apps
Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Qomo
Qomo-dokumenttikameroilla on 3 vuoden korjaamotakuu. Tuotteet korjataan Espoossa (osoite alla). Mukaan tulee liittää vikakuvaus.
Avion Interactive Oy
Takuuhuolto
Tekniikantie 12
01250 Espoo
RollerMouse (Contour Design)
Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: https://contourdesign.fi/tuki/
Takuuvaihdot suoraan valmistajan kautta: https://contourdesign.fi/pages/warrenty-and-return
Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.
Samsung
Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515
Samsungin Smart Signage -laitteet: Lataa tästä huolto-ohje (PDF)
Samsung puhelimet ja tabletitAito Support - Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin. Huoltolähetteen linkki: https://aitosupport.fi/huoltolahete-atea/
Mikäli laitteen vika ei ole takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns. veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki hinnastoon: https://aitosupport.fi/home/hinnasto/
Aito Support huoltopalveluja usein käyttävät voivat tilata portaaliin käyttäjätunnukset osoitteesta: yrityspalvelut@aitosupport.fi
Käyttäjätunnuksilla kirjautuminen mahdollistaa:
- Huollon seurannan
- Pakettikorttien tulostamisen
- Kustomoidut raportit
Aito Support avoinna arkisin 9-17
- Aito Support - Tampere
Hatanpään Valtatie 48 A, 33900 Tampere
Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: tampere@aitosupport.fi - Aito Support - Jyväskylä
Vasarakatu 29, 40320 Jyväskylä
Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: jyvaskyla@aitosupport.fi - Aito Support – Vantaa
Nilsaksenpolku 2, 01510 Vantaa
Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: vantaa@aitosupport.fi
JAS kamerakauppa - Samsung puhelimet, tabletit ja älykellot huollon linkki https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/25-puhelinkorjaamo
Huollon etäkirjaus https://www.jaskamerahuolto.fi/repair-booking
Huollon seuranta https://www.jaskamerahuolto.fi/seuranta
Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin.
Mikäli laitteen vika ei ole
takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns.
veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston
mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki toimitusehtoihin
https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/content/20-huollon-toimitusehdot
Sony
Resete toimii valtuutettuna huoltona Sonyn mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Targus
Takuuasioissa voitte myös olla yhteydessä Atean asiakaspalveluun customercenter@atea.fi
Telewell
Puhelin: 09 - 2790 0469 / Fax: 09 - 2711 656 / myynti@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Toshiba
Puhelin: 0800-772 072 / Seuraa huollon edistymistä / Tuki avaa case-numeron jolla kone voidaan toimittaa Infocarelle huoltoon. Case –numerolla voi myös seurata huollon edistymistä.
Viewsonic
Huolto-ohjeet: https://www.viewsonic.com/eu/support/warranty/finland/ / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Vivotech
Puh: 029 7030 0040 / arkisin 8-17 / https://vivotech.fi
XEROX
Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 79 666 / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Xiaomi
Resete toimii valtuutettuna huoltona Xiaomin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
ZEBRA
Tekninen tuki (mahdollisimman laajat taustatiedot auttavat: Ilmoittajan puhelinnumero yhteydenottoa varten, sarjanumero, ongelman kuvaus ilmenemisajan kera jne)
Sposti: emea.tech@zebra.com
Puhelin: +358 9 6937 9752
RMA: Linkki portaaliin. Valitse joko ”Repair Order Portal”, mikäli sinulla on kumppanitili ja/tai säännöllisesti korjauspyyntöjä. Tai, ”Repair Request Form” mikäli sinulla ei ole kumppanitiliä ja kyseessä on enintään 10 laitteen korjauspyyntö. Kumppanit rekisteröityvät Partner Gatewayhin täällä. Loppuasiakkaan rekisteröityminen täällä. Nopea takuun tila sarjanumeron avulla: Sarjanumeroseuranta
Puhelin: +358 9 6937 9752
ZTE
Resete toimii valtuutettuna huoltona ZTE:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Zyxel
Puhelin: 09 - 341 7720 / takuu@zyxel.fi / Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi ottakaa yhteyttä ZyXEL-huoltoon