Ostoskori Sulje

Ostoskori on tyhjä

ATEA.FI
Language
Chat
Offline
Asiakaspalvelijamme eivät tällä hetkellä ole tavoitettavissa
Tarvitsetko apua? Katso tästä asiakaspalvelumme yhteystiedot:
Uusi asiakas
Chat
Offline
Asiakaspalvelijamme eivät tällä hetkellä ole tavoitettavissa
Tarvitsetko apua? Katso tästä asiakaspalvelumme yhteystiedot:
Alv. 0%

Valmistajien takuu ja huolto

ACER

Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.

Allied Telesyn

Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30

APC

Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)

Apple

Apple
Ota yhteyttä Apple-tukeen. Valitse tuote, niin yhdistämme sinut asiantuntijalle esimerkiksi puhelimen tai sähköpostin välityksellä. getsupport.apple.com/

mcare
Huollamme takuun piiriin kuuluvat ja takuun ulkopuoliset Apple-laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.Tarvitsetko teknistä tukea Apple-laitteellesi? mcare tarjoaa tukea puhelimitse klo 10-17 numerossa 0600 418 712 (1,82 €/min +ppvm) 

ASUS

Kaikki huoltopalveluun liittyvät asiat tukinumerosta: 09-693 79 690. Asus kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.

Belkin

Teknisissä kysymyksissä auttaa eurosupport@belkin.com

CAT

Mobylife
Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Canon

Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet

Cisco

Atea Service Desk: Puhelin: 010 613 6777 / servicedesk@atea.fi / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot.

DELL

Huoltokutsut: 0207 533 566 / Sähköpostitse (ei kiireelliset ongelmat): fi_business_support@dell.com

D-Link

Tekninen Suomenkielinen tuki palvelee numerosta: 0800 - 114 677 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00

Doro

Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Epson

Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi  www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00

Eizo

Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)

Fujitsu

Takuuajan maksuton tukipalvelu p. 0800 0 5979 / Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 (2,95 €/min + pvm) / Tarkemmat huolto-ohjeet

Handan ja LA Digital

Huollon tukinumero: + 358 (0)20 7419 631 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 15.00 / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki, 

HP

HP tuki: Puhelin: 09 8171 0031. Työasemat ja tulostimet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

NEISA Finland Oy. Avaa huoltokutsu osoitteessa: https://www.neisa.com/fi/

Mobiililaitteet: Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Hewlett-Packard

Hewlett-Packard tuki: Puhelin: 02 035 3232. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

Hitachi

Valtuutettu Hitachi-projektorihuolto: VisualService Finland Oy / (010) 832 9300 / info@visualservice.fi / www.visualservice.fi.
Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

HTC

 Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Huawei

Digiman https://digiman.fi/takuuhuolto

IBM

IBM tukikeskus: puh.0800-14260 / IBM Support / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Insmat

Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat

Jabra / GN Netcom

customercare@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/

Lenovo

Asiakkaille yksi tukinumero, josta tavoitetaan yritys-, kuluttaja- ja palvelintukikeskuksemme.

puh. 09 74790 251

Aukioloajat:
Think-tuotteet  ma-pe 08:00-17:00
Lenovo/ IDEA-tuotteet ma-pe 09:00-18:00
Palvelimet 24h

Think-tuotteet:
Huoltokutsun voi tehdä myös sähköisesti: Linkki

Idea-tuotteet :
Huoltokutsun voi tehdä sähköisesti: Linkki

Mobiililaitteet: Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

LEXMARK

Tekniset tukipalvelut Laser- ja verkkotulostimet Hotline puhelinnumero: 0203 26226. (arkisin 8.00-16.30) / supportfi@lexmark.fi  / Mustesuihkutuki Hotline puhelinnumero 09-6937 9270. (arkisin klo 11.00-19.00) / csupportsca@lexmark-europe.com / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

LG

Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet

Mobiililaitteet: Mobylife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Linksys

Puhelin: 0800 52 3062 (arkisin klo 10.00 - 19.00) / support.fi@linksys.com

Logitech

Tukinumero +358 (0)9 725 191 08. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).
Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercare@atea.fi

Microsoft

Mobylife: Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Matkapuhelimet 24kk, lisätarvikkeet 12kk  (riippumatta siitä, onko lisätarvikkeet myyty matkapuhelimen yhteydessä vai erikseen itsenäisenä tuotteena) pois lukien kuluvat osat ja lisätarvikkeet. kuluvat osat ja/tai lisätarvikkeet 6kk (akut, laturit, pöytätelineet, kuulokkeet, kaapelit ja kuoret), 90 päivää ohjelmiston tallennusvälineelle (esim. CD-ROM, muistikortti).

Microsoft Surface

Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400

MGE UPS SYSTEMS

Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.

Motorola

Mobylife: Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

MouseTrapper

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa https://fi.mousetrapper.com/tuki/ => RMA-lomake

NEC

NEC Display Solutions Europe Customer Service LetMeRepair Nordic AB, Puh: +358(0)200-28111 / finland.support@nec-displays.com / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Nokia

OnePlus

https://www.oneplus.com/fi/support/repair?from=foot

Asiakaspalvelu: p. +358 2 480 91175

Sähköposti: esc.helsinki@oneplus.com

Optoma

Takuukorjaukset ja DOAt: huolto@infocare.fi , p. 010 3108 100. Silvastintie 1, 01510 Vantaa.

Polycom

Tukipalvelut: support.polycom.com / Ohje portaalin käyttöön (PDF)

Powerware

Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

RollerMouse (Contour Design)

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: http://www.contourdesign.com/FI/support/ Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.

Samsung

Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515
Samsung puhelimet, tabletit:  https://midare.fi/midare-oy/huoltolahete-atea-samsung-support-center/

Sony

Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Targus

Tarkemmat huolto-ohjeet (PDF)

Telewell

Puhelin: 09 - 2790 0469 / Fax: 09 - 2711 656 / myynti@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Toshiba

Puhelin: 0800-772 072 / Seuraa huollon edistymistä / Tuki avaa case-numeron jolla kone voidaan toimittaa Infocarelle huoltoon. Case –numerolla voi myös seurata huollon edistymistä.

Viewsonic

Huolto-ohjeet / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

XEROX

Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 79 666 / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

ZTE

Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Zyxel

Puhelin: 09 - 341 7720 / takuu@zyxel.fi / Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi ottakaa yhteyttä ZyXEL-huoltoon


Cookie Settings