Valmistajien takuu- ja huolto-ohjeet


ACER

Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.

Acer-laitteiden takuun keston ja voimassaolon voi helposti tarkistaa osoitteesta: https://portal.careplus.acer.com/ACPPortal/#/loginpage
(Valitsemalla "Login as Guest" voi sivustoa käyttää ilman käyttäjätiliä.)

AKG

Asiakaspalvelu 09-72522301 (Maanantai – Perjantai 09-18) https://fi.akg.com/support-contact.html

Alcatel

Resete toimii valtuutettuna huoltona Alcatelin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Allied Telesyn

Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30

APC

Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)

Apple

Ota yhteyttä Apple-tukeen. Valitse tuote, niin yhdistämme sinut asiantuntijalle esimerkiksi puhelimen tai sähköpostin välityksellä. getsupport.apple.com/

mcare Oy (https://www.mcare.fi)
mcare Oy Applen valtuutettu huoltokumppani. Korjaamme kaikkien Apple-laitteiden takuunalaiset sekä takuun ulkopuoliset viat.

Huoltotilauksen voi tehdä internetissä (https://www.mcare.fi/order) tai toimittamalla laitteen suoraan mcaren toimipisteeseen (https://www.mcare.fi/locations)

Yritysasiakkaamme voivat tilata huollon myös yritysportaalistamme (https://oma.mcare.fi/fi/) mikäli käytössä on voimassa olevat tunnukset. Mikäli olet kiinnostunut mcaren yritysasiakkuudesta, ole yhteydessä B2B-tiimiimme joko yhteydenottolomakkeella (https://forms.mcare.fi/tilinavauspyynto) tai sähköpostilla b2b@mcare.fi.

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: huoltokeskus@mcare.fi
Puhelin: 0600 418 712 (1,93 EUR/alkava min, Ma - Pe 09:00 - 18:00)


ASUS

Komponentteihin ja oheislaitteisiin (emolevy, modeemi yms.) liittyvät huoltoasiat lomakkeella: https://www.atea.fi/asiakaspalvelu/asiakaspalaute/

Muihin huoltoihin liittyvät asiat tukinumerosta: 09-693 79 690. Asus-kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.

Belkin

Tukisivuston kautta https://www.belkin.com/uk/support (palvelu englanniksi)

BenQ

Puhelin  09-8171 0191, RMA Helpdesk: 09-8171 0188, avoinna arkisin 9.00 -17:00 

Kaikki RMA:t kirjataan BenQ:n sivujen kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html  

(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)

DOA: vikailmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa ostosta (ostoslaskun kopio pakollinen).

Brother

Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30

Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla.
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla.

CAT / Land Rover

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin tai asiakaspalvelusivun kautta.


Canon

Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet

Cisco

Yleiset takuuehdot: https://www.cisco.com/c/en/us/products/warranty-listing.html

Atea asiakastuki: asiakastuki@atea.fi / Sisällytä viestiin seuraavat tiedot: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot

Contour Design

Takuuvaihto:
Kaikki Contour Designin takuuasiat hoituvat suoraan valmistajan kanssa. Loppuasiakas tai jälleenmyyjä täyttää takuu- ja palautuskaavakkeen osoitteessa https://contourdesign.fi/pages/contact-us . Mikäli tuotteessa todetaan vika, niin Contour Design lähettää uuden korvaavan tuotteen rikkinäisen tilalle. Tämän jälkeen loppuasiakas tai jälleenmyyjä lähettää rikkinäisen tuotteen takaisin Contour Designille. Kaikilla Contour Desiginin tuotteilla on 2 vuoden takuu ja takuuaika alkaa tuotteen ostopäivästä.
Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.

Tuki:
Contour Design antaa tuotteisiin liittyvää tukea finland@contour-design.com tai +358 20 730 4020 (ma-pe klo 9-16)

Crestron

Tukisivuston kautta https://www.crestron.com/Support (palvelu englanniksi)


CTOUCH

Tukisivusto: https://support.ctouch.eu/hc/en-us 


DELL

Huoltokutsut: 0207 533 566 / Sähköpostitse (ei kiireelliset ongelmat): fi_business_support@dell.com

D-Link

Tekninen Suomenkielinen tuki palvelee numerosta: 0800 - 114 677 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00

Doro

DORO laitteet voidaan toimittaa huoltoon jälleenmyyjän tai loppuasiakkaan toimesta. Laitteen mukaan on liitettävä osto- tai takuutosite. Puhelimien takuuaika on 24 kk ja muiden tuotteiden 12kk ostopäivästä lukien.

Asiakkaan ohjeet:


  1. Avaa verkkosivu osoitteessa https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi ja toimi ohjeiden mukaisesti
  2. Tulosta saamasi huoltolähete ja postin lähetyskortti. Pakkaa laite asianmukaiseen pakettiin. Laita tulostamasi huoltolähete sisään pakettiin, sekä teippaa postin lähetyskortti paketin kylkeen.
  3. Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen, josta se lähtee tulemaan huoltoon.

Laitteen voi myös tuoda suoraan huoltopisteeseemme Vantaalle, osoitteet ja aukioloajat löydät sivuiltamme osoitteesta: https://elcare.com/fi-fi/ota-yhteytta


Epson

Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi  www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00

Eizo

Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)

Fujitsu

Fujitsu-laitteiden puhelintuki palvelee arkisin klo 8-18 (sijaitsee Suomessa)

Täysin maksuton tukipalvelu on käytettävissä laitteen takuuaikana numerossa 0800 0 5979

Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 ( 2,97 €/min + pvm )

Huoltokutsut

Soittaen arkisin klo 8-18 maksuttomaan numeroon 0800 0 5979 tai huolto@fi.fujitsu.com
Ilmoita yhteystietosi, laitteen sarjanumero, sekä viankuvaus mahdollisimman tarkasti. Tieto mahdollisista virheilmoituksista on myös tärkeää ongelman ratkaisemisen kannalta.

Asiakkaat, jotka ovat hankkineet 4h 7x24 Support Packin, voivat jättää työtilauksen
puhelimitse: 0800 1 53535 tai sähköpostilla: huoltokutsut@fi.fujitsu.com

Tuotetuki: tuki@fi.fujitsu.com

Handan ja LA Digital

Huollon tukinumero: + 358 (0)20 7419 631 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 15.00 / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki

Hewlett-Packard

Hewlett-Packard tuki: Puhelin: 02 035 3232. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

Hitachi

Huoltoasioissa ole yhteydessä maahantuojaan tai suoraan valmistajan edustajaan: https://www.maxelldisplay.com/contact/.

HP

Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

HP yritystuotteet (työasemat ja tulostimet): p. 09 81 710 031, ma-pe 8.00-17.00

HP:n tuki: https://support.hp.com/fi-fi

HP takuulaajennushaku: https://cpc2.ext.hp.com/?countries=FI

HP Poly

Polyn (entisen Plantronics sekä Polycomin) huolto- ja takuuvaihtoasiat hoituvat suoraan valmistajan kautta. Atealla ei ole omaa takuu- ja huoltopalvelua eikä varalaitteita saatavilla ellei erillistä palvelusopimusta ole tehty.

Polyn takuuhuolto/vaihto tapahtuu suoraan valmistajan kanssa Asiakkaan toimesta: HP-tulostimen ja kannettavan tietokoneen korjaus | HP®-tuki

Yhteystiedot HP Polyn asiakaspalveluun, joka palvelee puhelimitse ja sähköpostitse sekä englanniksi:

  • Sähköpostitse loppuasiakkaat:       myhpsupport.emea@hp.com
  • Puhelimitse:                                     0800 117 095
  • Jälleenmyyjän oma tuki:                  polychannelops@hp.com

Lataa pöytäkoneille ja mobiililaitteille tarkoitettu ohjelmisto virheellisten asetusten välttämiseksi ja viimeisimpien päivitysten saamiseksi: https://www.hp.com/us-en/poly/software-and-services/software/poly-lens/app.html

HTC

 Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Huawei / Honor

Resete toimii valtuutettuna huoltona Huawein ja Honorin mobiili- sekä laptop tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

mcare Oy (https://www.mcare.fi)
Huollamme takuun piiriin kuuluvat sekä takuun ulkopuoliset Huawei-laitteet ja ennen 2021 myydyt Huawei Honor-laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.

Avaa huoltotilaus osoitteesta https://mcare.fi/helposti-huoltoon/ tai ole yhteydessä mcare Oy:n yritysmyyntitiimiin osoitteesta https://mcare.fi/tilinavauspyynto/, jos haluat avata yritystilin huoltoja varten.

IBM

IBM tukikeskus: puh.0800-14260 / IBM Support / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Insmat

Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat

Jabra / GN Netcom

customercenter@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/

Huom! Tuotteet joiden tuotekoodi alkaa numerolla 1 ovat ns. kuluttajatuotteita ja niiden takuuvaihdoissa otetaan yhteyttä: consumersupport@jabra.com tai puhelimitse: +44-203-318-5028 (Norja ja Suomi), 020-889-208 (Ruotsi), 80 82 60 10 (Tanska)

Lenovo PC tuotteet

Tuen yhteystiedot:

Lenovon Think-tuotteet (yritysmallit) 09 747 902 51 (#3)
ma-pe 08:00-17:00 

Lenovo/Idea -tuotteet (kuluttajamallit) 09 747 902 51 (#2)
ma-pe 09:00-18:00 

Lenovon palvelin- ja Storage-tuotteet  09 747 902 51 (#4)  

eTiketin linkki: https://pcsupport.lenovo.com/fi/fi/servicerequest

Mikäli laitteella Premier Support: 

Lenovon Think-tuotteet (yritysmallit) +358 800 774 245
ma-pe 09:00-17:00
Sähköposti: fi_premier@lenovo.com

PremiumCare (Lenovo/Idea -tuotteet (kuluttajamallit):
Tel. 0800 93781
Sähköposti: premcare_fi@lenovo.com

Takuun ulkopuoliset (mekaaninen vaurio) huollot:

https://www.fixforum.fi/huoltotilaus/ (takuun ulkopuolinen työ, valitse "Laskutustyö")
Myynti, valtakunnallinen palvelunumero: 09-863 4810


LEXMARK

Tekniset tukipalvelut Laser- ja verkkotulostimet Hotline puhelinnumero: 0203 26226. (arkisin 8.00-16.30) / supportfi@lexmark.fi  / Mustesuihkutuki Hotline puhelinnumero 09-6937 9270. (arkisin klo 11.00-19.00) / csupportsca@lexmark-europe.com / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

LG

Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet

Mobiililaitteet: Resete toimii valtuutettuna huoltona LG:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Linksys

Puhelin: 0800 52 3062 (arkisin klo 10.00 - 19.00) / support.fi@linksys.com

Logitech

Englanninkielinen tuki 02 480 914 18
ma-pe 9:00-18:00

Takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi

Logitech videoneuvottelutuotteet:

ProSupport-sivustolta voit ottaa ongelmien ilmetessä suoraan yhteyttä tuotetukeemme, joka hoitaa tarvittaessa myös takuuvaihdon laitteille.

Osoite: prosupport.logi.com/hc/fi#

Lisäksi puhelintukemme palvelee videotuotteissa numerossa +44 1429 804 120. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).

Microsoft Teams-laitteet sisältävät erityisen JumpStart-tuen 90 päivän ajan hankinnasta.

Jumpstart-tiketin voi luoda osoitteessa: www.logitech.com/jumpstart

Huom! Ota ylös laitteen sarjanumero ollessasi yhteydessä tukeen.

Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi

Microsoft

Mobylife: Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Matkapuhelimet 24kk, lisätarvikkeet 12kk  (riippumatta siitä, onko lisätarvikkeet myyty matkapuhelimen yhteydessä vai erikseen itsenäisenä tuotteena) pois lukien kuluvat osat ja lisätarvikkeet. kuluvat osat ja/tai lisätarvikkeet 6kk (akut, laturit, pöytätelineet, kuulokkeet, kaapelit ja kuoret), 90 päivää ohjelmiston tallennusvälineelle (esim. CD-ROM, muistikortti).

Microsoft Surface

Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400

MGE UPS SYSTEMS

Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.

Motorola / Lenovo (Mobility)

Resete toimii valtuutettuna huoltona Motorolan ja Lenovon mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

MouseTrapper

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: https://mousetrapper.fi/vikailmoituslomake/


NEC


Nokia / HMD peruspuhelimet (ei älypuhelimet)

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.

Nokia / HMD älypuhelimet ja muut laitteet

mcare Oy (https://www.mcare.fi)

mcare Oy HMD Nokian älypuhelinten ja tablet-laitteiden valtuutettu huoltokumppani. Korjaamme sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat.

Huoltotilauksen voi tehdä internetissä (https://www.mcare.fi/order) tai toimittamalla laitteen suoraan mcaren toimipisteeseen (https://www.mcare.fi/locations)

Yritysasiakkaamme voivat tilata huollon myös yritysportaalistamme (https://oma.mcare.fi/fi/) mikäli käytössä on voimassa olevat tunnukset. Mikäli olet kiinnostunut mcaren yritysasiakkuudesta, ole yhteydessä B2B-tiimiimme joko yhteydenottolomakkeella (https://forms.mcare.fi/tilinavauspyynto) tai sähköpostilla b2b@mcare.fi.

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: huoltokeskus@mcare.fi
Puhelin: 0600 418 712 (1,93 EUR/alkava min, Ma - Pe 09:00 - 18:00)


OnePlus

mcare Oy (https://www.mcare.fi)

mcare Oy on OnePlus:n valtuutettu huoltokumppani ja korjaa sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat. Huollamme mobiililaitteet (älypuhelimet ja tabletit) sekä puettavat tuotteet (kellot, kuulokkeet jne). 

Huoltotilauksen voi tehdä internetissä (https://www.mcare.fi/order) tai toimittamalla laitteen suoraan mcaren toimipisteeseen (https://www.mcare.fi/locations

Yritysasiakkaamme voivat tilata huollon myös yritysportaalistamme (https://oma.mcare.fi/fi/) mikäli käytössä on voimassa olevat tunnukset. Mikäli olet kiinnostunut mcaren yritysasiakkuudesta, ole yhteydessä B2B-tiimiimme joko yhteydenottolomakkeella (https://forms.mcare.fi/tilinavauspyynto) tai sähköpostilla b2b@mcare.fi

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: huoltokeskus@mcare.fi
Puhelin: 0600 418 712 (1,93 EUR/alkava min, Ma - Pe 09:00 - 18:00)

OPPO

mcare Oy (https://www.mcare.fi)

mcare Oy on OPPO-älypuhelinten valtuutettu huoltokumppani ja korjaa sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat.

Huoltotilauksen voi tehdä internetissä (https://www.mcare.fi/order) tai toimittamalla laitteen suoraan mcaren toimipisteeseen (https://www.mcare.fi/locations

Yritysasiakkaamme voivat tilata huollon myös yritysportaalistamme (https://oma.mcare.fi/fi/) mikäli käytössä on voimassa olevat tunnukset. Mikäli olet kiinnostunut mcaren yritysasiakkuudesta, ole yhteydessä B2B-tiimiimme joko yhteydenottolomakkeella (https://forms.mcare.fi/tilinavauspyynto) tai sähköpostilla b2b@mcare.fi

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: huoltokeskus@mcare.fi
Puhelin: 0600 418 712 (1,93 EUR/alkava min, Ma - Pe 09:00 - 18:00)


Optoma

huolto.fi@elcare.com , puh 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00)

Philips

Infonäytöt (BDL-mallit, BFL-mallit)
Neuvonta: Elcare (+358) 09 2290 1908 tai 010 574 5203 

B2B / yritysnäytöt P, B, ja S-sarja
Neuvonta: (+358) 9 4273 3083

Poly

Katso kohta: HP Poly


Powerware

Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Qomo 

Qomo-dokumenttikameroilla on 3 vuoden korjaamotakuu. Tuotteet korjataan Espoossa (osoite alla). Mukaan tulee liittää vikakuvaus.

Avion Interactive Oy

Takuuhuolto

Tekniikantie 12

01250 Espoo

REALME

mcare Oy (https://www.mcare.fi)

mcare Oy on Realme-älypuhelinten valtuutettu huoltokumppani ja korjaa sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat.

Huoltotilauksen voi tehdä internetissä (https://www.mcare.fi/order) tai toimittamalla laitteen suoraan mcaren toimipisteeseen (https://www.mcare.fi/locations

Yritysasiakkaamme voivat tilata huollon myös yritysportaalistamme (https://oma.mcare.fi/fi/) mikäli käytössä on voimassa olevat tunnukset. Mikäli olet kiinnostunut mcaren yritysasiakkuudesta, ole yhteydessä B2B-tiimiimme joko yhteydenottolomakkeella (https://forms.mcare.fi/tilinavauspyynto) tai sähköpostilla b2b@mcare.fi

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: huoltokeskus@mcare.fi
Puhelin: 0600 418 712 (1,93 EUR/alkava min, Ma - Pe 09:00 - 18:00)


RollerMouse (Contour Design)

Katso takuu- ja huolto-ohje kohdasta "Contour Design"

Samsung

Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515

Samsungin Smart Signage -laitteet: Lataa tästä huolto-ohje (PDF)

Samsung puhelimet ja tabletit

mcare Oy (https://www.mcare.fi)
mcare Oy Samsungin valtuutettu huoltokumppani ja korjaa sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat. Huollamme mobiililaitteet (älypuhelimet ja tabletit), puettavat tuotteet (kellot, kuulokkeet jne) sekä tietokoneet.

Huoltotilauksen voi tehdä internetissä (https://www.mcare.fi/order) tai toimittamalla laitteen suoraan mcaren toimipisteeseen (https://www.mcare.fi/locations)

Yritysasiakkaamme voivat tilata huollon myös yritysportaalistamme (https://oma.mcare.fi/fi/) mikäli käytössä on voimassa olevat tunnukset. Mikäli olet kiinnostunut mcaren yritysasiakkuudesta, ole yhteydessä B2B-tiimiimme joko yhteydenottolomakkeella (https://forms.mcare.fi/tilinavauspyynto) tai sähköpostilla b2b@mcare.fi

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: huoltokeskus@mcare.fi
Puhelin: 0600 418 712 (1,93 EUR/alkava min, Ma - Pe 09:00 - 18:00)


Resete - Resete toimii valtuutettuna huoltona Samsungin mobiilituotteille ja korjaa sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat. Voit itse toimittaa laitteen Reseten huoltoliikkeeseen tai lähettää laitteen postitse. 

Online huollon tilaaminen: https://online.resete.fi/

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)


Teleman Service Oy - Kempeleentie 5 90400 Oulu - Yhteyshenkilö: Petri Jääskeläinen petri.jaaskelainen@teleman.fi

JAS kamerakauppa - Samsung puhelimet, tabletit ja älykellot huollon linkki https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/25-puhelinkorjaamo

Huollon etäkirjaus https://www.jaskamerahuolto.fi/repair-booking

Huollon seuranta https://www.jaskamerahuolto.fi/seuranta

Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin.

Mikäli laitteen vika ei ole takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns. veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki toimitusehtoihin https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/content/20-huollon-toimitusehdot


Seagate

Takuun tarkistus ja takuuvaihdot osoitteesta: https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/

Sennheiser Nordic (Finland)

Lautatarhankatu 6
00580 Helsinki
Phone: +358 207 191 992
Mail: fi-service@sennheiser.com
Warranty: http://fi-fi.sennheiser.com/service-support-services-warranty-conditions

Sony

Resete toimii valtuutettuna huoltona Sonyn mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Targus

Tarkemmat huolto-ohjeet (PDF)

Takuuasioissa voitte myös olla yhteydessä Atean asiakaspalveluun customercenter@atea.fi

Telewell

Puhelin: 09 - 2790 0469 / Fax: 09 - 2711 656 / myynti@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Toshiba

Puhelin: 0800-772 072 / Seuraa huollon edistymistä / Tuki avaa case-numeron jolla kone voidaan toimittaa Infocarelle huoltoon. Case –numerolla voi myös seurata huollon edistymistä.

Viewsonic

Huolto-ohjeet: https://www.viewsonic.com/eu/support/warranty/finland/ / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Vivotech

Puh: 029 7030 0040 / arkisin 8-17 / https://vivotech.fi

XEROX

Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 796 66
http://www.xerox.com/index/fifi.html
Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
XRC kasettien tuki / takuuasiat: Puh. 09 - 725 195 92
Huom! Everyday-tarvikekasettien reklamaatiot tulee tehdä suoraan Xerox Everyday -portaaliin: https://www.everydaytonersupport.com/hc/fi
Huom! Batch code oltava tiedossa reklamoidessa.


Xiaomi

Resete toimii valtuutettuna huoltona Xiaomin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

ZEBRA

Tekninen tuki (mahdollisimman laajat taustatiedot auttavat: Ilmoittajan puhelinnumero yhteydenottoa varten, sarjanumero, ongelman kuvaus ilmenemisajan kera jne.)
Ensisijaisesti tukipyynnöt (RMA) suositellaan avattavaksi portaalin kautta: Contact Support | Zebra

Puhelin: +358 9 6937 9752

RMA: Linkki portaaliin.
Valitse joko ”Repair Order Portal”, mikäli sinulla on kumppanitili ja/tai säännöllisesti korjauspyyntöjä. Tai, ”Repair Request Form” mikäli sinulla ei ole kumppanitiliä ja kyseessä on enintään 10 laitteen korjauspyyntö. Loppuasiakkaan rekisteröityminen täällä.
Nopea takuun tila sarjanumeron avulla: Sarjanumeroseuranta

ZTE

Resete toimii valtuutettuna huoltona ZTE:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Zyxel

Puhelin: 09 - 341 7720 / takuu@zyxel.fi / Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi ottakaa yhteyttä ZyXEL-huoltoon