Tätä sivua ei päivitetä

Samsung huolto-ohjeet löydät eShopin yleisistä takuu- ja huolto-ohjeista osoitteesta: https://www.atea.fi/eshop/documents/takuu&huolto
Otathan ystävällisesti yhteyttä Atean asiakaspalveluun mikäli päädyit tälle sivulle jonkun eShopin sisäisen linkin kautta.



Samsung huolto


  • Kannettavien takuuaika 24 kk. Takuu sisältää mukana tulleet lisätarvikkeet.
  • Ota yhteyttä www.infocare.fi / puh: 010 310 8100 tai Samsung tuki, puh: 030 - 6227 515.
  • LCD näyttöjen takuuaika 24 kk tai 36 kk. Takuu sisältää mukana tulleet lisätarvikkeet, takuuaika määräytyy mallin mukaan. Lisätiedon saamiseksi. / Ota yhteyttä Samsung tukeen, puh: 030 - 6227 515.
  • Tulostimet takuuaika 12 kk - 36 kk riippuen mallista. Lisätarvikkeiden takuuaika on 6 kk tai 12 kk riippuen mallista - poislukien rummut ja värikasetit, joiden takuuaika on 6 kk. Lisätiedon saamiseksi / ota yhteyttä Samsung tukeen, puh: 030-6227 515 tai infocare 010-310 8100.
  • Tulostintarvikkeet takuuaika 6 kk.
  • Business ( btb) - Jälleenmyyjä ilmoittaa viallisen laitteen tuotekoodin, sarjanumeron ja vikakuvauksen osoitteeseen takuuvaihto@f9.fi, F9 toimittaa korvaavan tuotteen tilalle
  • Retail - jälleenmyyjä tai loppuasiakas ottaa yhteyden suoraan Samsungiin, numeroon 030 622 7515

Samsungin takuu kattaa ainoastaan nk.alkuperäisviat. Tämä ei sisällä kulutustavaroita kuten pattereita/akkuja, hehkulamppuja, mustesuihkukasetteja jne. Takuu ei myöskään kata seuraavia:

  • putoamisesta tai kosteudesta aiheutuneita vikoja tai muita ulkoisesti aiheutuneita vikoja
  • väärinasennettujen laitteiden korjausta
  • sellaisten tuotteiden korjausta, joista puuttuu sarjanumero tai ostoa vahvistava kuitti

DOAt

DOA-aika näytöillä, tulostimilla ja kannettavilla tietokoneilla on 7 päivää. DOA-tapauksissa ota yhteyttä Infocareen, puh. 010 310 8100. Yritystuotteiden DOA-tapauksissa ota yhteyttä Samsungin yritysasiakastukeen, puh. 030 622 75 50.


Samsung matkapuhelimet ja lisävarusteet

Matkapuhelimet

Takuutyyppi: ”Carry in” (kuluttaja tai jälleenmyyjä toimittaa suoraan huoltoon)
Matkapuhelin ja mukana tulevat lisävarusteet 24 kuukautta (akku 6 kuukautta)

Erikseen ostettavat lisävarusteet

Takuutyyppi: ”Carry in” Erikseen ostettujen lisätarvikkeiden kohdalla, ota yhteyttä jälleenmyyjään joka toimittaa laitteen huoltoon.
Takuuaika: Erikseen ostettavat lisävarusteet 12 kuukautta

Takuuehdot:
Samsung myy tuotteitaan funktionaalisella takuulla. Tämä tarkoittaa, että tuote korjataan ilman kuluja edellämainitun ajan sisällä. Takuu kattaa ainoastaan tuotteen, se ei kata lisävarusteita kuten akkuja. Takuu ei kata:

  • Kosteusvaurioita tai putoamisvaurioita
  • Väärin asennettujen tuotteiden korjausta
  • Sellaisten tuotteiden korjausta, joissa ei ole sarjanumeroa tai ostotodistusta

Huoltoliikkeet

Mobylife Helsinki Oy, Hiomotie 30, 00380 Helsinki / Avoinna Ma-Pe klo 9-17 / Puh. 0600 0 1060 (1,49 €/min+mpm) service@mobylife.com


Samsung kamerat

Samsung kameratuotteiden takuu on 2v.

Samsung huoltopaikat:

  • JAS Tekniikka Oy - TURKU / Maariankatu 1 / 20100 TURKU / Faksi 010 292 3001
  • JAS Tekniikka Oy - HELSINKI / Mannerheimintie 160 B / 00300 HELSINKI / Faksi 010 292 3002

JAS Tekniikka Asiakaspalvelu 010 292 3000 / Avoinna ma-pe 9.00-17.00 (Puhelun hinta: lankapuhelimesta 8,28 snt/puh + 5,95 snt/min, matkapuhelimesta 8,28 snt/puh + 17,04 snt/min)

  • Infocare Oy / Silvastintie 1 / 01510 Vantaa / www.infocare.fi / puh. 010 - 310 8100 (klo 8 - 17)

Samsung Galaxy-kameratuotteet huoltaa Optimaservice
OPTIMA SERVICE OY / Hiomotie 30 00380 HELSINKI / huolto@optimaservice.fi / Puh 0600 0 1060 (1,49 € min+mpm/pvm)


Samsung kodinkoneet

Samsung kodinkoneiden takuuaika on 2 vuotta.

Kaikissa takuuajan huolto- ja reklamaatioasioissa ota yhteys Samsung tukeen: Samsung Support / p. 030 6227515
Valmistaudu ilmoittamaan tuotteen malli, sarjanumero ja ostokuitin tiedot. 
Kaikki isot kodinkoneet, eli kylmälaitteet, pesu- ja astianpesukoneet, kuivausrummut, sekä erillisuunit ja keittotasot korjataan asiakkaan kotona.


Samsung muistikortit

Muistikorteissa on 10 v. takuu.

Loppuasiakas palauttaa viallisen muistikortin jälleenmyyjälle, minkä jälkeen jälleenmyyjä tekee tuotteesta reklamaation joko sähköpostitse osoitteeseen: Samsungmemory@hanaro.eu tai puhelimitse 00800-8010-8011 (ma-pe 8.30-17.00).
Myytyjen laitteiden mukana tulleet muistikortit huoltaa matkapuhelinhuolto.


Samsung SSD-levyt

SSD-levyjen takuuaika on 36 kk.

Loppuasiakas palauttaa viallisen SSD-levyn jälleenmyyjälle, minkä jälkeen jälleenmyyjä tekee tuotteesta reklamaation sähköpostitse osoitteeseen: Samsungmemory@hanaro.eu


LFD ja Hotelli TV huoltokuvaus (B2B)

Laitteelle voi tilata huollon joko tuestamme sähköpostilla b2b.fi@samsungsupport.net tai puhelimitse 0306227515 
Tai suoraan huoltokumppanilta Samsung Service ( EASC Oy): B2B@Samsungservice.fi

Huoltokutsua tehdessä tulee antaa seuraavat tiedot: (tuotteen yksiköintitiedot löytyvät näytön takaa tyyppikilvestä)

  • Laitteen täydellinen mallikoodi kokonaisuudessaan
  • Laitteen sarjanumero
  • Vian kuvaus, asennuskorkeus ja asennustapa.
  • Asiakkaan ja jälleenmyyjän yhteyshenkilö ja puhelinnumero
  • Osoite, johon huolto tarvitaan
  • Laitteen takuu todennetaan laitteen sarjanumerosta

LFD näytöt: (onsite)

Infotaulut pyritään korjaamaan paikan päällä tai vaihtamaan vaihtolaitteeseen seuraavan työpäivän aikana, jos huoltokutsu on tehty klo 13.00 mennessä edellisenä työpäivänä. Laite korjataan / vaihdetaan ja asennetaan huollon toimesta samaan paikkaan, jossa alkupäinen laite on ollut. Poikkeuksena, paikat johon huoltaja ei turvallisesti pääse tai jos laite on asennettu alareunaltaan yli 2,7 metrin korkeuteen lattiatasosta

Hotelli TVt: (PS)

Huolto tilaa noudon kuljetusyhtiön välityksellä asiakkaan ilmoittamaan paikkaan. Kuljetusyhtiö ottaa mukaansa viallisen laitteen huoltoliikkeeseen, jossa se korjataan ja palautetaan asiakkaalle. Samsung vastaa huollon rahtikuluista.

Samsung takuuehdot / Samsung takuuehdot : SMART Care Pack