Siirry sisältöön

Manager, Service Desk

Vakituinen työsuhde

Joensuu
2021-10-27

Atean kovassa kasvussa oleva palveluliiketoiminta tarvitsee rautaisen osaajan joukkoonsa. Jatkuvien palveluiden tuottaminen on organisoitu Lähituki, Service Desk ja Operations-yksikköön. Tukena toiminnalle toimii jatkuvaan parantamiseen, digitalisaatioon ja Business Intelligenceen keskittyvä Continual Improvement & Transitions yksikkö, joka myös toteuttaa palvelutransitiohankkeet ja vastaa palveluidemme tilaus, -toimitusputken laadusta myynnistä tuotantoon.  

Etsimme Service Desk yksikköömme Manageria. Tässä tehtävässä vastaat oman tiimisi toiminnan operatiivisesta tehokkuudesta, henkilöstön kehittämisestä sekä valmennat tiimiäsi rautaisella ammattitaidolla kohti laadukkaita asiakaskohtaamisia. Vastaat yhdessä muun joukkueen kanssa Service Deskin tuottaman palvelun laadusta ja sen kehittämisestä.

Atealla pääset kehittämään palveluita laaja-alaisesti ja toiminnassasi on mukana myös konsernimme Pohjoismaalainen ulottuvuus. Pääset kehittämään palveluidemme laatua ja mittaamista yhteistyössä Atealaisten sekä asiakkaidemme kanssa. Omaat vahvan halun olla mukana kehittämässä Atean toimintaa strategiamme mukaisesti. Asiakaspalvelu ja asiakastyö ovat sinulle ykkösasioita ja sinulla on kykyä ja halua palveluiden ja henkilöstön kehittämiseen sekä palveluiden tuottamiseen tuloksellisesti.

Omaat hyvän näkemyksen palvelun laadun kehittämisestä ja toimenpiteiden tehokkaasta viemisestä käytäntöön tiimille. Olet perillä IT-teknologioista ja -projekteista sekä palvelutuotannosta. Ymmärrät valmentavan esimiestyön tärkeyden ja osaat kehittää sekä jalkauttaa prosesseja ja toimintamalleja laadukkaasti tiimillesi. Joukkuepelaajana olet luotettava ja järjestelmällinen sekä tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olet tavoitteellinen ja osaat pitää toiminnan ohjakset käsissäsi sekä pidät kiinni aikatauluista. Sinulla on kokemuksen tuomaa pelisilmää ja joustavuutta. Kommunikoit kaikkien sidosryhmien kanssa sujuvasti ja asianmukaisesti kaikissa tilanteissa.

Sinulla on kykyä ja mahdollisesti kokemustakin toimia kansainvälisessä toimintaympäristössä. Kommunikoit ja tuotat dokumentaatiota sujuvasti niin suomen kuin englannin kielellä.

"Service Deskimme vastaa laadukkaista loppukäyttäjien tukipalveluista. Toimintamme kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia. Tule joukkoomme täydentämään tiimiämme ja ottamaan haltuun Service Deskin kehittäminen laaja-alaisesti. Kaipaamme joukkoomme nyt osaavaa, motivoitunutta ja ennakkoluulotonta Service Desk Manageria, jolla on myös pilkettä silmäkulmassa arjen askareisiin."

Toivomme, että sinulla on kykyä luovaan ongelmanratkaisuun ja pyrit jatkuvasti parempaan. Toimit järjestelmällisesti, kommunikoit sujuvasti ja viet rohkeasti tiimin toimintaa eteenpäin. Sinulla on mielellään korkeakoulutasoinen koulutus, (yliopisto tai ammattikorkeakolulu).

Toimipisteesi sijaitsee Joensuussa, mutta olet tarvittaessa valmis matkustamaan kotimaassa.

Tervetuloa joukkoomme! 

Kiinnostuitko tai heräsikö kysymyksiä? Lisätietoja tehtävästä antaa Esa Pölönen, Head of Service Desk, laita sähköpostia osoitteeseen esa.polonen(at)atea.fi tai soita minulle numeroon 050 5067471.

Jos tehtävä tuntuu Sinulle sopivalta, kerrothan lisää itsestäsi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään välittömästi sopivan henkilön löydyttyä. Hakuaika päättyy viimeistään 27.10.2021

Töissä Atealla Meillä Atealla on tekemisen meininki. Arvostamme osaajia, jotka haluavat kehittyä ja kehittää yhdessä kollegoiden ja asiakkaidemme kanssa. Meillä olet osa joukkuetta, jossa jokainen voi antaa parhaan panoksensa yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Meitä yhdistää se, että teemme asiat aina hyvin ja asiakkaamme positiivisesti yllättäen. Haluatko tietää lisää henkilöstöeduistamme ja kuulla, mitä atealaiset miettivät työstään? Tutustu meihin nettisivuillamme osoitteessa www.atea.fi/ura-ateassa.

Joensuu
2021-10-27
Takaisin Ura Ateassa
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer