Operations Manager

Vakituinen työsuhde

Useita paikkakuntia
2025-05-26

Atea on maailman vastuullisin IT-palveluyritys ja rakennamme tulevaisuutta tietotekniikalla. Tarjoamme asiakkaillemme kattavan valikoiman IT-palveluita ja -ratkaisuja, jotka mahdollistavat digitaalisen muutoksen.

Meitä Atealaisia on jo yli 8000. Olemme lähellä asiakasta 90 toimipisteessä Pohjoismaissa ja Baltiassa. Toimimme globaalisti ja olemme strateginen kumppani maailman johtaville teknologiatoimittajille. 

Etsimme omistautunutta ja kehitysorientoitunutta ammattilaista

Atea - maailman vastuullisin IT-palveluyritys - etsii uutta Operations Manageria! Mikäli olet ratkaisukeskeinen, muutoskyvykäs ja innostunut kehittämään asiakkaidemme digitaalista matkaa ja asiakaskokemusta, tämä tehtävä voi olla juuri sinulle.

Atean tuoteliiketoiminta kasvaa vauhdilla ja tarvitsemme sinut mukaamme rakentamaan tulevaisuutta tietotekniikalla! Työskentelet osana Atea Hardware Services -yksikköä, jossa teet tiivistä yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa. Tukenasi ovat kokeneet kollegat ja hyvä tekemisen meininki. Tuoteliiketoimintamme auttaa asiakkaitamme hankkimaan IT-tuotteet, palvelut ja rahoituksen fiksusti ja modernilla tavalla.  Yli sadan hengen yksikkömme tuottaa asiakkaillemme lisäarvoa laadukkaiden elinkaaripalveluiden ja sujuvan toimitusketjujen hallinnan kautta. Strategiamme mukaisesti mahdollistamme asiakkaidemme digitaalista transformaatiota. 

Työskentelet Customer Lifecycle & Operations -tiimissä, jossa sinulla on Operations Managerina keskeinen rooli asiakkaiden haltuunotosta tuotantoon, laitteiden jälleenmyynnin ja elinkaaripalveluiden osalta. Olet määrätietoinen ja toimeen tarttuva henkilö ja osaat toimia haastavissakin tilanteita. Sinulla on vahva motivaatio työskennellä liiketoimintalähtöisesti ja luoda asiakasarvoa kaikessa tekemisessäsi.

Tehtävät

Vastaat Baltian palvelukeskukseen ulkoistettujen Atea Hardware Services tukitoiminteiden operatiivisesta johtamisesta ja ohjaamisesta sekä yhteistyön kehittämisestä. Varmistat tuotannon korkeaa laatua ja sujuvuutta, sekä kehität työkaluja, prosesseja ja asiakaslähtöistä kulttuuria. Sinun tehtäväsi on varmistaa sujuvat ja skaalautuvat toimintamallit, korkea tuottavuus sekä ensiluokkainen asiakaskokemus. Vastaat Baltian palvelukeskuksen tuotantotiimeille ulkoistettujen toiminteiden laadusta, nopeudesta ja asiakaskokemuksesta.

  • Analysoit ja raportoit vastuullasi olevia KPI-mittareita ja johdat tekemistä avainlukujen kautta.
  • Vastaat toiminteiden jatkuvasta kehittämisestä automaation, tekoälyn ja ohjelmistorobotiikan hyödyntämisen avulla.
  • Osallistut asiakkaiden onboardaukseen ja integraatiotestauksiin.

 Odotamme sinulta

  • Kokemusta IT-alalta ja B2B-kaupasta.
  • Osaamista ja ymmärrystä myynnin, ostamisen ja logistiikan toimitusprosesseista.
  • Itseohjautuvaa ja kehittävää otetta työhön, sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja.
  • Sujuvaa kirjallista ja suullista työskentelyä ja viestintää englanniksi.
  • Monitoimijaympäristössä toimimista useiden eri sidosryhmien kanssa.
  • Muutoskyvykkyyttä ja ratkaisukeskeisyyttä.
  • Sopivaa kaupallista tai teknistä koulutusta ja näyttöjä aikaisemman työkokemuksesi kautta.               

Tarjoamme sinulle

Hienon mahdollisuuden päästä vaikuttamaan ja työskentelemään kanssamme! Arvostamme osaajia, jotka ovat motivoituneita kehittämään jatkuvasti osaamistaan, sekä toimintamallejamme yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Meillä olet osa joukkuetta, jossa jokainen voi antaa parhaan panoksensa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. 

Osana rekrytointiprosessia tulet tapaamaan tulevia kollegoitasi, saat hyvän perehdytyksen tehtävään ja tiimin kollegat ovat tukenasi käytännön työssä. Työskentelet mieluiten Turun tai Vantaan toimipisteeltämme, mutta myös muut Atea Suomen toimipisteen sijainnit ovat mahdollisia. 

Mikäli kiinnostuit ja uskot olevasi etsimämme henkilö, kerrothan itsestäsi lisää viimeistään 26.5.2025 mennessä, hakemuksen muodossa. Ole kuitenkin nopea, sillä täytämme paikan heti oikean henkilön löydyttyä. 

Tehtävästä voit kysyä tarkemmin Customer Lifecycle & Operations -tiimin esihenkilöltä Raita Lindqvistiltä, puh 040 4509766, raita.lindqvist@atea.fi

Haluatko tietää lisää henkilöstöeduistamme tai kuulla, Atealaisten uratarinoita? Tutustu meihin nettisivuillamme osoitteessa www.atea.fi/ura-ateassa. 

Tule mukaan Atealle - Atea on The Place to Be! Teemme asioita suurella sydämellä, kovalla ammattitaidolla ja pilke silmäkulmassa.

Useita paikkakuntia
2025-05-26