Customer Success Manager
Vakituinen työsuhde
Haaveiletko monipuolisesta ja haastavasta tehtävästä, jossa olet tekemisen keskipisteessä? Nautitko sidosryhmien kanssa työskentelystä sekä ongelmien ratkaisemisesta? Koetko olevasi parhaimmillasi asioiden selvittelyssä ja koordinoinnissa? Omaatko hyvät sosiaaliset taidot ja pysyvätkö langat käsissäsi suurenkin työmäärän keskellä? Mikäli vastasit kyllä, meillä voi olla juuri sinulle paikka avoinna!
Haemme nyt palvelunhallinnan organisaatioomme kokenutta Customer Success Manager ammattilaista. Customer Success Managerina vastaat asiakkuuksiin tuotettavista Atean portfolion mukaisista palveluista, korkeimman mahdollisen asiakastyytyväisyyden saavuttamiseksi. Tulet työskentelemään tiiviisti eri sidosryhmien kanssa, niin organisaatiomme sisäisten, kuin asiakkuuksien omien sidosryhmien. Tehtävä vaatii kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Tukea saat kollegoista ympäri suomen, mm. Turusta, Tampereelta, Kuopiosta, Oulusta, Jyväskylästä ja Vantaalta.
Asiakkuutesi sijaitsee Lahdessa ja työ tullaan toteuttamaan suurelta osin asiakkaan tiloissa.
Customer Success Manager työ edellyttää järjestelmällistä työotetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Toivomme myös erinomaista suullista ja kirjallista ilmaisua. Sinulla tulee olla kyky tarttua toimeen ja lähteä rohkeasti ja oma-aloitteisesti selvittämään työpöydällesi tulevia asioita, jotka voivat liittyä esimerkiksi raportointiin, laskutusaineiston keräämiseen, uusien tai olemassa olevien asiakkaiden ja palveluiden toteutumiseen ja kehitykseen.
IT-termistön ja -sidosryhmien tuntemus on eduksi tässä tehtävässä, mutta emme edellytä koulutusta IT-alalta. Käsitteet kuten VAHTI, JUHTA, SOPIVA, ISO27001 ja ISO22301 ovat sinulle tuttuja ja osaat kertoa tietoturvasta kansantajuisesti. Toivomme myös, että perus toimisto-ohjelmat ovat sinulle tuttuja. Erityisesti toivomme sinulla olevan liiketoiminnallista osaamista sekä aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä.
Työsuhteen tiedot:
Kyseessä on vakituinen työsuhde. Työsuhteen aloitus on sovittavissa, kuitenkin viimeistään 1.6.2025
Toivomme sinulta:
- Kykyä monialatiimien ja it-projektien hallinnasta.
- Kokemusta asiakkaiden palveluiden johtamisesta ja johtajatason henkilöiden kanssa toimimisesta
- IT-yksiköiden roolien, vastuiden ja tehtävien ymmärtämistä
- Kokemusta ja työskentelyä hallintomallin mukaisesti
- Perusymmärrystä liiketoiminnan osalta sekä kykyä ymmärtää liiketoiminnan tekijöitä kaikilla toimialoilla
- Kykyä hahmottaa ja hallita kokonaisuuksia.
- Erinomaista ongelmanratkaisukykyä, kykyä ratkaista asioita proaktiivisesti ja itsenäisesti
- Hyvät viestintätaidot englanniksi ja suomeksi (ruotsi lasketaan eduksi)
Laskemme eduksi seuraavat:
- Korkeakoulututkinto tai vähintään 5 vuoden vastaava työkokemus
- Liiketalous- tai IT-koulutus tai vastaava työkokemus
- ITIL Foundation +
- Prince 2 Foundation
- Kokemusta terveydenhuollosta tai muuten julkisesta sektorista
- Kokemusta huoltovarmuusasioista
Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen ja mielenkiintoisen työtehtävän tunnetussa kansainvälisessä IT-alan yrityksessä
- Kilpailukykyisen palkkauksen ja hyvät työsuhde-edut
- Loistavan mahdollisuuden olla kehityksen keskiössä luomassa tulevaisuuden toimintaa
- Mahdollisuuden hyödyntää etätyön ja toimistotyön edut tarpeen ja tilanteen mukaan
- Urakehityksen mahdollisuudet pohjoismaisessa konserniyhtiössä
Kiinnostuitko?
Mikäli koet, että olisit etsimämme henkilö, jätäthän hakemuksesi pikimmiten hakulomakkeen kautta! Jos jokin jäi mietityttämään tehtävään liittyen, olethan rohkeasti yhteydessä Head of Contract Lifecycle Management, Samu Sihvola, samu.sihvola(at)atea.fi tai 044 312 3411
Tehtävään hakeville voidaan teettää henkilöturvallisuusselvitys sekä psykologinen testi, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.