Laddar meny

Tuki, huolto ja ylläpito

Atean it-ympäristön ylläpitopalveluiden avulla varmistat, että oppilaitoksesi tietojärjestelmä sekä laitteisto ovat toimintakuntoiset ja takaat parhaan mahdollisen käyttöasteen kaiken aikaa. Vastaamme laitteiden huollosta, ylläpidosta, tuesta sekä järjestämme tarvittaessa varalaitteet rikkoutuneiden tilalle.

Service Desk

Atean Service Desk on puhelintukipalvelu, jonka suomenkielisestä palvelusta vastaa 30 asiantuntijaa Joensuussa. Service Desk ratkaisee mm. toimistokoneiden, mobiililaitteiden, tulostimien, palvelimien sekä myös kassapäätteiden ongelmatilanteita.  Lisää vaihtoehtoja tarjoaa myös Atea-konsernin yhteinen Service Desk, jossa on päivittäin tarjolla palvelut pohjoiseurooppalaisilla kielillä sekä englanniksi. Englanniksi palvelut voidaan tarvittaessa myös tarjota ympärivuorokautisesti.

Lähitukipalvelut

Tarjoamme myös lähitukipalvelua, jossa asiantuntijamme voivat olla jatkuva vahvistus tiimillenne tai olla paikalla sovittuina päivinä. Tarvittaessa toimitamme sekä lähitukea että puhelimitse tapahtuvaa käyttäjätukea. Lähitukipalvelumme on aina asiakastarpeen mukaan mitoitettua yksilöityä palvelua.

Janne Konttinen
Account Manager
Olli Rannisto
Solution Manager
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer