Laddar meny

Palautteen antaminen Atealle on nyt entistä helpompaa

Uutiset 2013-09-29
Atea toimittaa asiakkailleen lähes 10 000 tilausta kuukaudessa. Aika ajoin asiakkaillamme on tarvetta antaa palautetta tai reklamoida toimituksiin, laskutukseen tai muihin asioihin liittyen. Asiakaspalautteen saaminen on meille erittäin tärkeää, jotta voimme kehittää omaa toimintaamme ja lisätä siten asiakastyytyväisyyttä.

Asiakaspalautteen antamista varten on luotu uusi, helppokäyttöinen kanava, joka on integroitu tiketöintijärjestelmäämme. Asiakas saa meiltä vastauksen aina 1 - 3 työpäivän kuluessa, ja reklamaatioprosessin pyrimme viemään läpi viidessä arkipäivässä. Kaikki toimenpiteisiin johtavat palautteet kirjataan järjestelmäämme ja asian korjaamista seurataan.

Rohkaisemmekin palautekanavan käyttämiseen! Kanavan kautta palaute menee suoraan oikeaan paikkaan, mikä nopeuttaa sen käsittelyä.

Vihreä linkkinuoli oikealle Siirry palautekanavaan.

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer