Lehdistötiedote 17.5.2013: Ateasta EMC:n vuoden jälleenmyyjä EMEA-alueella

Uutiset 2013-05-16
EMC julkisti EMC EMEA Velocity Solution Provider -palkinnot maailmanlaajuisessa partneritapahtumassaan Las Vegasissa. EMC valitsi Atea-konsernin vuoden jälleenmyyjäksi EMEA-alueella.

Jälleenmyyjäpalkintojen kriteerinä oli kyky tuottaa lisäarvoa asiakkaille EMC:n infrastruktuuriratkaisuilla ja pätevöityminen EMC:n tarjoomassa.

"Atealle tunnustuksen saaminen EMC:ltä on suuri ilonaihe. Palkitseminen kertoo panoksestamme ja menestyksestämme, jota olemme markkinoilla yhdessä EMC:n kanssa saavuttaneet. Yhteistyömme asiakkaiden hyväksi ja yhteinen tiemme kasvu-uralla jatkuvat," Atean konesaliratkaisuliiketoiminnasta vastaava Jouni Turunen sanoo.

Lähes 800 EMC:n kumppania EMEA-alueelta osallistui Las Vegasin tapahtumaan toukokuun alussa.

Jouni Turunen, johtaja, datacenter- ja virtualisointiratkaisut, Atea Finland Oy, puh. 050 306 5510

Atea on Pohjoismaiden ja Baltian johtava it-infrastruktuuritoimittaja, jonka palveluksessa on 6300 työntekijää 82 paikkakunnalla Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Liettuassa, Latviassa ja Virossa. Asiantuntijamme neuvovat asiakkaitamme it-ympäristönsä kehittämisessä ja teemme yhteistyötä johtavien it-laite- ja ratkaisuvalmistajien kanssa.  Atea-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli noin 2,8 miljardia euroa, ja se on listattu Oslon pörssissä. Suomessa atealaisia on noin 400. www.atea.fi