Lehdistötiedote 1.10.2012: Atean johtoryhmä uudistuu

Uutiset 2012-09-30

Atea Finland Oy uudistaa johtoryhmäänsä. Vastuita vaihdetaan avainhenkilöiden kesken ja johtoryhmässä aloittaa uusi henkilö talon sisältä. Uusi johtoryhmäkokoonpano astuu voimaan 1.10. alkaen.

"Johtoryhmän roolien muutoksilla tähdätään kokeneiden avainhenkilöiden osaamisen jakamiseen ja laajentamiseen.  He pystyvät nopeasti omaksumaan uuden vastuualueen ja kehittämään sitä vankan aiemman kokemuksen perusteella. Yhteensä johtoryhmässä on 34 vuotta atealaista kokemusta", Atean toimitusjohtaja Juha Sihvonen sanoo.

Uudessa johtoryhmässä myyntijohtajaksi siirtyy Pasi Sairanen. Hän toimi aiemmin ratkaisu- ja tarjoomajohtajan tehtävissä. Ratkaisu- ja tarjoomajohtajaksi tulee Pekka Järveläinen, joka aiemmin vastasi tuotteista ja palveluista. Uutena johtoryhmän jäsenenä aloittaa palvelujohtaja Rauno Jalava. Hän vastaa palvelutuotannosta ja tuotteista.

Johtoryhmässä entisissä tehtävissään jatkavat henkilöstö- ja kehitysjohtaja Heini Linnainmaa ja talousjohtaja Jarno Oksanen.

Kasvua palveluista

It-alalla on parhaillaan käynnissä merkittäviä muutoksia. Tietotekniikka on entistä strategisempi osa ydinliiketoimintaa ja työnteko tulee mahdollistaa käyttäjille mieluisilla ja tuottavuutta lisäävillä ratkaisuilla.

"Suomessa kasvumme on viime aikoina tullut pääasiassa palveluista. Tavoitteinamme on jatkaa kasvua Suomen markkinoilla ja menestyä erityisesti ajasta, paikasta ja päätelaitteesta riippumattoman työnteon mahdollistavien tietotekniikkaratkaisujen toimittajana. Tämä vaatii asiakasymmärryksen, teknologisen asiantuntemuksen ja palveluosaamisen saumatonta yhteispeliä", toimitusjohtaja Juha Sihvonen sanoo.

Sarita Laras, viestintäjohtaja, Atea Finland Oy, puh. +358 40 503 7040