Siirry sisältöön
Takaisin Tiedonhallinta

Älykäs automaatio vapauttaa organisaation resursseja

Vähennä rutiinitehtävien määrää ja lisää tuottavuutta. Atea auttaa organisaatiotasi tehostamaan prosessejasi älykkäillä automaatioratkaisuilla toimialastasi riippumatta.

Yrityksissä etsitään ahkerasti uusia keinoja parantaa tuottavuutta ja laatua. Anna ohjelmistorobottien suorittaa tehtäviä, joita ihmisen ei kannata ja joita ihminen ei pysty tekemään. Haluatko tehostaa rutiinitehtäviä, parantaa palveluidesi laatua ja vapauttaa henkilöstösi aikaa tuottavampaan työhön?

Automaatio avaa valtavasti mahdollisuuksia

  • Digitaalisista kanavista kertyvän asiakaspalautteen analysointiin ja reklamaatioiden käsittelyyn.
  • Asiakaspalvelun tehostamiseen ja automatisointiin esim. virtuaalisella asiakaspalvelijalla.
  • Monien sisäisten prosessien, kuten ostotoimintojen, taloushallinnon ja HR:n automatisointiin.
  • Tilaus- ja toimitusprosessien tehostamiseen.
  • Varastonhallinnan digitalisointiin ja kehittämiseen.

Ohjelmistorobotiikka ja älykäs prosessiautomaatio tuovat merkittäviä hyötyjä

Ohjelmistoroboteista on hyötyä yrityksen toiminnoissa, jotka ovat työvoimavaltaisia, toistuvia, sääntöpohjaisia sekä sähköisiä. Robotiikan (RPA) hyödyt ovat merkittäviä:

  • Rutiinitehtävät hoituvat tehokkaasti ja sääntöpohjaisesti 24/7.
  • Virtaviivaistaa ja optimoi prosesseja sekä parantaa palvelun tasoa.
  • Työntekijöiden aikaa vapautuu tuottavampaan työhön.
  • Nopea takaisinmaksuaika (ROI).

​​Nivala uskoo robotiikkaan – ”Niukat resurssit pakottavat luovuuteen”

Automaatio ja ohjelmistorobotiikka ovat vapauttaneet Nivalan kaupungin työntekijöiden aikaa rutiineista asiakaspalveluun ja päätöksentekoon. Kuntalaiset saavat nyt nopeampaa ja parempaa palvelua. Automaatio lisää kaupungin vetovoimaa. Lue lisää Nivalan asiakastarinasta.

​Atean automaation ja ohjelmistorobotiikan palvelut

  • Monipuoliset automaatioratkaisut ja ohjelmistorobotit palveluineen.
  • Prosessiautomaatioon ja ohjelmistorobotiikkaan syventyneiden ammattilaisten osaamisen ja konsultointipalvelut.
  • Monipuoliset käyttöliittymät, kuten virtuaaliassistentit ja -asiakaspalvelijat.
  • Automaatioratkaisujen älykkyyttä tekoälyllä, analytiikalla, integraatioilla ja sovelluksilla.
  • Jatkuvasti kehittyvät Microsoft Power Automate -alustat ja UiPathin työnkulkujen automaatioratkaisut sekä Power Virtual Agent -ratkaisut ja IBM Watson Assistant -ohjelmistot tarjoavat edistyksellisiä työkaluja prosessiesi automatisointiin.

Mitä prosessejasi kannattaisi automatisoida? Tässä palvelupolun neljä askelmerkkiä:

  1. Kartoitus ja tarvemäärittely liiketoimintasi lähtökohdista esim. tietyn prosessin osalta. ​
  2. ​Kehityssuunnitelma ja pilotointi. Miten prosessin ja työnkulkujen tehokkuutta voidaan parantaa automaatiota lisäämällä?
  3. Ratkaisu. Teemme kuvausdokumentoinnin, mallinnamme ja rakennamme ohjelmistorobotin sekä älykkyyttä tuovat integraatiot, sovellukset ja analytiikkaratkaisut.
  4. Jatkuvat palvelut ja ketterä kehitystyö sekä käytön laajentaminen käyttökokemusten lisääntyessä.

Petteri Halonen

Petteri Halonen, Development Manager, Information Management.

Mikko Vesin

Mikko Vesin - Director, Information Management. Mikko on digitaalisen liiketoiminnan ja dataohjautuvien palveluiden kehittämisen moniosaaja, jonka mukaan tiedon älykäs hyödyntäminen analytiikan avulla on avain palveluiden arvolupauksen muuttamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen.

Tutustu myös näihin palveluihimme

1 / 2
Takaisin Tiedonhallinta