Laddar meny

Atean Service Desk -palvelut

Atean Service Deskille useimmat käyttäjien pulmat tietokoneiden ja mobiililaitteiden kanssa saadaan ratkaistua ripeästi heti ensimmäisellä yhteydenotolla, ja visaisemmatkin ongelmat ratkeavat vastuunottajan asenteellamme.

Suomalainen puhelinpalvelumme sijaitsee Joensuussa, joten asiakkaat kohdataan välillä lupsakalla itämurteella. Meitä on Suomessa 30. Ratkomme vuosittain 85 000 tikettiä.

Lisää vaihtoehtoja tarjoaa Atea-konsernin yhteinen Service Desk, jossa on päivittäin tarjolla palvelut pohjoiseurooppalaisilla kielillä sekä englanniksi, ja englanniksi palvelut voidaan tarjota myös ympärivuorokautisesti. Kansainvälinen Service Desk tuottaa 1-, 2- ja 3-tason käyttäjätukea ja sen vahvuus on yli 100 monipuolisesti sertifoitunutta työntekijää. Tikettejä ratkotaan vuosittain 500 000. Ensimmäisen puhelun aikana pulmista ratkeaa yli 70 %.

 

Kiinnostuitko? Kysy lisätietoa Atean Service Desk -palveluista tai pyydä tarjous.

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer