Laddar meny

Atean lähitukipalvelu pienille ja keskisuurille yrityksille

Atean lähitukipalvelun asiantuntijat voivat olla jatkuva vahvistus tiimillenne tai olla paikalla sovittuina päivinä. Jalkaudumme mielellämme työntekijöidenne luokse ja toteutamme tukipalveluita kasvokkain. Voimme olla paikalla jatkuvasti vahvistuksena omaan ammattilaistiimiinne tai sovittuina päivinä. Tarvittaessa toimitamme sekä lähitukea että puhelimitse tapahtuvaa käyttäjätukea. Oleellista on, että Atean lähitukipalvelu on räätälöitävissä jokaisen asiakkaan omien tarpeiden mukaan, jolloin resursseja vapautuu oman tuottavuuden lisäämiseen.

 Atean lähitukipalvelut, kuvaus

Asiakastarpeen mukaan räätälöityä palvelua

Atean lähitukipalvelu on aina asiakastarpeen mukaan mitoitettua yksilöityä palvelua. Nimeämme tukisopimusasiakkaillemme yksilöidyt lähitukihenkilöt, jotka pääosin tuottavat palvelun. Asiakkuuteen perehdytetään myös varahenkilöt loma- ja sairastapauksien varalle. 

Asiakas saa Ateasta omaa liiketoimintaansa ja omia prosessejaan tukevan kumppanin, jolloin aikaa ja resursseja vapautuu tuottavuuden lisäämiseen, koska palvelukumppani vastaa ammattitaitoisesti omastaan. Atealla on vuosien menestyksekäs kokemus ja alueellinen osaaminen lähitukipalvelun tuottamisesta. Tutustu lähitukipalvelumme hyötyihin alla olevan kuvan kautta.

Atean lähitukipalvelun hyödyt asiakkaalle 

Kiinnostuitko? Kysy lisätietoa Atean lähitukipalvelusta tai pyydä tarjous.

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer