Laddar meny

Atean Service Desk ja lähitukipalvelut

Osaavat ammattilaisemme palvelevat loppukäyttäjiäsi suomeksi ja useilla muilla kielillä, jos tietotekniikka nikottelee. Muotoilemme yhdessä juuri sinulle sopivan palvelukokonaisuuden ja sitoudumme palveluiden jatkuvaan kehittämiseen.

Loppukäyttäjäsi saavat nopeasti osaavaa apua ja sinä voit keskittyä kehityspuoleen kanssamme. Tiedät kaiken aikaa, missä mennään, sillä voit seurata toimintaamme tukipyyntö- eli palvelutikettijärjestelmämme kautta. Lisäksi pidämme tarvittaessa koko tukipalvelukokonaisuutesi langat käsissä: synkkaamme atealaisten ja omien tukihenkilöidesi toiminnan. Palvelutikettijärjestelmän tietojen perusteella saamme kiinni myös siitä, mitkä ovat tyypillisimpiä pulmia organisaatiossasi, ja miten niitä voisi vähentää.

Atean Service Desk 

Atean Service Deskille useimmat käyttäjien pulmat tietokoneiden ja mobiililaitteiden kanssa saadaan ratkaistua ripeästi heti ensimmäisellä yhteydenotolla, ja visaisemmatkin ongelmat ratkeavat vastuunottajan asenteellamme. 

Atean lähitukipalvelut 

Mikäpä olisikaan mukavampaa kuin saada nopea vastaus arkiseen tietotekniikkaongelmaan kädestä pitäen?  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer