Laddar meny

Atean Service Desk ja lähitukipalvelut

Osaavat ammattilaisemme palvelevat loppukäyttäjiäsi suomeksi ja useilla muilla kielillä, jos tietotekniikka nikottelee. Muotoilemme yhdessä juuri sinulle sopivan palvelukokonaisuuden ja sitoudumme palveluiden jatkuvaan kehittämiseen.

Loppukäyttäjäsi saavat nopeasti osaavaa apua ja sinä voit keskittyä kehityspuoleen kanssamme. Tiedät kaiken aikaa, missä mennään, sillä voit seurata toimintaamme tukipyyntö- eli palvelutikettijärjestelmämme kautta. Lisäksi pidämme tarvittaessa koko tukipalvelukokonaisuutesi langat käsissä: synkkaamme atealaisten ja omien tukihenkilöidesi toiminnan. Palvelutikettijärjestelmän tietojen perusteella saamme kiinni myös siitä, mitkä ovat tyypillisimpiä pulmia organisaatiossasi, ja miten niitä voisi vähentää.

Atean Service Desk

Atean Service Deskille useimmat käyttäjien pulmat tietokoneiden ja mobiililaitteiden kanssa saadaan ratkaistua ripeästi heti ensimmäisellä yhteydenotolla, ja visaisemmatkin ongelmat ratkeavat vastuunottajan asenteellamme.

Suomalainen puhelinpalvelumme sijaitsee Joensuussa, joten asiakkaat kohdataan välillä lupsakalla itämurteella. Meitä on Suomessa 30. Ratkomme vuosittain 85 000 tikettiä.

Lisää vaihtoehtoja tarjoaa Atea-konsernin yhteinen Service Desk, jossa on päivittäin tarjolla palvelut pohjoiseurooppalaisilla kielillä sekä englanniksi, ja englanniksi palvelut voidaan tarjota myös ympärivuorokautisesti. Kansainvälinen Service Desk tuottaa 1-, 2- ja 3-tason käyttäjätukea ja sen vahvuus on yli 100 monipuolisesti sertifoitunutta työntekijää. Tikettejä ratkotaan vuosittain 500 000. Ensimmäisen puhelun aikana pulmista ratkeaa yli 70 %.

Lähitukipalvelut

Mikäpä olisikaan mukavampaa kuin saada nopea vastaus arkiseen tietotekniikkaongelmaan kädestä pitäen?

Jalkaudumme mielellämme työntekijöidenne luokse ja toteutamme tukipalveluita kasvokkain. Voimme olla paikalla jatkuvasti vahvistuksena omaan ammattilaistiimiinne tai sovittuina päivinä. Joillekin asiakkaillemme molempi on parempi, jolloin toimitamme sekä lähitukea että puhelimitse tapahtuvaa käyttäjätukea.

 

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer