Takaisin Jatkuvat palvelut
jatkuvat palvelut tukipalvelut It-palvelut

It-tukipalvelut

Tukipalveluihin kuuluvat lähitukipalvelumme, Atea Service Desk sekä palvelunhallinta.

Service Desk

Atea Service Desk toimii keskitettynä yhteydenottopisteenä (Single Point of Contact, SPOC) Asiakkaan IT-palveluiden toimintaa varten. Tuki- ja palvelupyynnöt käsitellään ennalta määriteltyjen prosessien mukaisesti. Atea Service Deskiin voi olla yhteydessä puhelimitse, sähköpostilla ja itsepalveluportaalin kautta. Asiakas voi seurata tuki- ja palvelupyyntöjen tilaa portaalin kautta. Atea Service Desk -palvelu on saatavana kattavalla valikoimalla palvelutasoja ja -aikoja, jotka mukautetaan sopimaan asiakkaamme liiketoiminnan tarpeisiin. Lue lisää Service Desk -palvelusta.

Lähitukipalvelu

Atean lähitukipalvelun avulla tarjotaan asiakkaan tiloissa käyttäjäopastusta ja ylläpidollisia toimia kuten laitteiden ja sovellusten asennuksia, siirtoja, lisäyksiä, muutoksia ja poistoja. Lue lisää lähitukipalveluista.

 

Palveluhallinta

Atean palvelunhallinta on palvelukokonaisuus, joka kattaa palveluiden sujuvuuden varmistamisen ja proaktiivisen kehittämisen mahdollisimman kustannustehokkaalla tavalla.

Olipa kyseessä palveluiden jatkuva asiakaskohtainen kehittäminen, muutostilanteiden hallinta tai it-arkkitehtuurisuunnitelman tuoreuttaminen, voit luottaa siihen, että asiantuntijoidemme avulla saat aina asiantuntijat alan huipulta käyttöösi.

Palvelun avulla saat säännöllisesti kehitysehdotuksia strategiaa tukevista ratkaisuista.

Takaisin Jatkuvat palvelut
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer