Ostoskori Sulje

Ostoskori on tyhjä

ATEA.FI
Language
Chat
Offline
Asiakaspalvelijamme eivät tällä hetkellä ole tavoitettavissa
Tarvitsetko apua? Katso tästä asiakaspalvelumme yhteystiedot:
Uusi asiakas
Chat
Offline
Asiakaspalvelijamme eivät tällä hetkellä ole tavoitettavissa
Tarvitsetko apua? Katso tästä asiakaspalvelumme yhteystiedot:
Alv. 0%


Valmistajien takuu- ja huolto-ohjeet


ACER

Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.

Allied Telesyn

Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30

APC

Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)

Apple

Apple
Ota yhteyttä Apple-tukeen. Valitse tuote, niin yhdistämme sinut asiantuntijalle esimerkiksi puhelimen tai sähköpostin välityksellä. getsupport.apple.com/

mcare
Huollamme takuun piiriin kuuluvat ja takuun ulkopuoliset Apple-laitteet, riippumatta viasta tai ostopaikasta.Tarvitsetko teknistä tukea Apple-laitteellesi? mcare tarjoaa tukea puhelimitse klo 10-17 numerossa 0600 418 712 (1,82 €/min +ppvm) 

ASUS

Kaikki huoltopalveluun liittyvät asiat tukinumerosta: 09-693 79 690. Asus kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.

Belkin

Tukisivuston kautta https://www.belkin.com/uk/support (palvelu englanniksi)

BenQ

Puhelin  09-8171 0191, avoinna arkisin 9.00 -17:00 

Tukisivuston kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html  

(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)

CAT

Resete New Life Holding Oy (palvelee 8:00-17:00)

Hiomotie 30, 00380 Helsinki, Finland Puh: +358 9 565 57320 Email: huolto@resete.fi

Canon

Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet

Cisco

Atea Service Desk: Puhelin: 010 613 6777 / servicedesk@atea.fi / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot.

Crestron

Tukisivuston kautta https://www.crestron.com/Support (palvelu englanniksi)

DELL

Huoltokutsut: 0207 533 566 / Sähköpostitse (ei kiireelliset ongelmat): fi_business_support@dell.com

D-Link

Tekninen Suomenkielinen tuki palvelee numerosta: 0800 - 114 677 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00

Doro

Toistaiseksi vikaantuneet Doro-laitteet käsitellään laitevaihtoina, jota varten tulee sähköpostilla toimittaa seuraavat tiedot osoitteeseen takuuvaihto@f9.fi:

  • Laitemalli ja väri
  • IMEI-koodi
  • Tarkka vikakuvaus
  • Käyttäjän tiedot (Nimi, yhteystiedot, toimitusosoite, puhelinnumero) ja mikäli toimitusosoite on eri kuin käyttäjän, myös se.

Viallista laitetta ei tarvitse palauttaa, pyydämme toimittamaan sellaisen kierrätyspisteeseen (http://www.serkierratys.fi/fi/kuluttajille/mihin-vanhan-laitteen-voi-palauttaa).

Epson

Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi  www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00

Eizo

Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)

Fujitsu

Takuuajan maksuton tukipalvelu p. 0800 0 5979 / Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 (2,95 €/min + pvm) / Tarkemmat huolto-ohjeet

Handan ja LA Digital

Huollon tukinumero: + 358 (0)20 7419 631 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 15.00 / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki, 

HP

HP tuki: Puhelin: 09 8171 0031. Työasemat ja tulostimet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

NEISA Finland Oy. Avaa huoltokutsu osoitteessa: https://www.neisa.com/fi/

Mobiililaitteet: Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Hewlett-Packard

Hewlett-Packard tuki: Puhelin: 02 035 3232. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

Hitachi

Valtuutettu Hitachi-projektorihuolto: VisualService Finland Oy / (010) 832 9300 / info@visualservice.fi / www.visualservice.fi.
Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

HTC

 Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Huawei

Digiman https://digiman.fi/takuuhuolto

IBM

IBM tukikeskus: puh.0800-14260 / IBM Support / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Insmat

Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat

Jabra / GN Netcom

customercare@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/

Lenovo

Asiakkaille yksi tukinumero, josta tavoitetaan yritys-, kuluttaja- ja palvelintukikeskuksemme.

puh. 09 74790 251

Aukioloajat:
Think-tuotteet  ma-pe 08:00-17:00
Lenovo/ IDEA-tuotteet ma-pe 09:00-18:00
Palvelimet 24h

Think-tuotteet:
Huoltokutsun voi tehdä myös sähköisesti: Linkki

Idea-tuotteet :
Huoltokutsun voi tehdä sähköisesti: Linkki

Mobiililaitteet: Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

LEXMARK

Tekniset tukipalvelut Laser- ja verkkotulostimet Hotline puhelinnumero: 0203 26226. (arkisin 8.00-16.30) / supportfi@lexmark.fi  / Mustesuihkutuki Hotline puhelinnumero 09-6937 9270. (arkisin klo 11.00-19.00) / csupportsca@lexmark-europe.com / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

LG

Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet

Mobiililaitteet: Mobylife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Linksys

Puhelin: 0800 52 3062 (arkisin klo 10.00 - 19.00) / support.fi@linksys.com

Logitech

Tukinumero +358 (0)9 725 191 08. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).
Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercare@atea.fi

Logitech videoneuvottelutuotteet:

ProSupport-sivustolta voit ottaa ongelmien ilmetessä suoraan yhteyttä tuotetukeemme, joka hoitaa tarvittaessa myös takuuvaihdon laitteille.

Osoite: prosupport.logi.com/hc/fi#

Lisäksi puhelintukemme palvelee videotuotteissa numerossa +44 1429 804 120. Avoinna ma–pe: 10.00–19.00 (Suomen aikaa).

Microsoft Teams-laitteet sisältävät erityisen JumpStart-tuen 90 päivän ajan hankinnasta.

Jumpstart-tiketin voi luoda osoitteessa: www.logitech.com/jumpstart

Huom! Ota ylös laitteen sarjanumero ollessasi yhteydessä tukeen.

Tarkemmissa takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercare@atea.fi

Microsoft

Mobylife: Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.
Matkapuhelimet 24kk, lisätarvikkeet 12kk  (riippumatta siitä, onko lisätarvikkeet myyty matkapuhelimen yhteydessä vai erikseen itsenäisenä tuotteena) pois lukien kuluvat osat ja lisätarvikkeet. kuluvat osat ja/tai lisätarvikkeet 6kk (akut, laturit, pöytätelineet, kuulokkeet, kaapelit ja kuoret), 90 päivää ohjelmiston tallennusvälineelle (esim. CD-ROM, muistikortti).

Microsoft Surface

Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400

MGE UPS SYSTEMS

Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.

Motorola Mobility

Call Center: +358 9 42451475

MouseTrapper

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa https://fi.mousetrapper.com/tuki/ => RMA-lomake

NEC

Nokia

HMD Nokia-laitteiden huoltokumppani Suomessa on mcare Oy. mcare Oy on käynnistämässä huoltotoimia kesän 2020 aikana ja toimii tällä hetkellä ainoastaan HMD Nokian laitteiden logistiikkahubina huolletaville laitteille. Huoltokutsu tulee tehdä osoitteessa https://mcare.fi/yritys/yhteystiedot/ tai asiakaspalvelusta p. 0600 418 712. 

OnePlus

https://www.oneplus.com/fi/support/repair?from=foot

Asiakaspalvelu: p. +358 2 480 91175

Sähköposti: esc.helsinki@oneplus.com

Optoma

Takuukorjaukset ja DOAt: huolto@infocare.fi , p. 010 3108 100. Silvastintie 1, 01510 Vantaa.

Poly

Tukipalvelut: https://support.polycom.com/content/support/contact-us.html

Yhteystiedot kuulokeasioissa tekniseen asiakaspalveluun (TAC, Technical Assistance Center), joka palvelee puhelimitse ja sähköpostitse sekä englanniksi että ruotsiksi:

Powerware

Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

RollerMouse (Contour Design)

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: http://www.contourdesign.com/FI/support/ Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.

Samsung

Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515

Samsungin Smart Signage -laitteet: Lataa tästä huolto-ohje (PDF)

Samsung puhelimet ja tabletit huoltolähetteen linkki: https://aitosupport.fi/huoltolahete-atea/

Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin. 

Mikäli laitteen vika ei ole takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns. veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki hinnastoon: https://aitosupport.fi/home/hinnasto/

Aito Support avoinna arkisin 9-17

  • Aito Support - Tampere
    Hatanpään Valtatie 48 A, 33900 Tampere
    Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: tampere@aitosupport.fi

  • Aito Support - Jyväskylä
    Vasarakatu 29, 40320 Jyväskylä
    Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: jyvaskyla@aitosupport.fi


  • Aito Support – Vantaa 
  • Nilsaksenpolku 2, 01510 Vantaa 
  • Yhteystiedot: puh: 030 636 3840 email: vantaa@aitosupport.fi

Sony

Yhteystiedot:

Infocare Workshop Oy
Silvastintie 1
01510 VANTAA

Puhelin: 010 574 5200 / Email: huolto.fi@infocareworkshop.com
Dealer Repair Booking: www.partner.infocareworkshop.fi

Targus

Tarkemmat huolto-ohjeet (PDF)

Takuuasioissa voitte myös olla yhteydessä Atean asiakaspalveluun customercenter@atea.fi

Telewell

Puhelin: 09 - 2790 0469 / Fax: 09 - 2711 656 / myynti@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Toshiba

Puhelin: 0800-772 072 / Seuraa huollon edistymistä / Tuki avaa case-numeron jolla kone voidaan toimittaa Infocarelle huoltoon. Case –numerolla voi myös seurata huollon edistymistä.

Viewsonic

Huolto-ohjeet / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

XEROX

Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 79 666 / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

ZTE

Mobilife - Ei enää toiminnassa. Uudet tiedot päivitetään mahdollisimman nopeasti.

Zyxel

Puhelin: 09 - 341 7720 / takuu@zyxel.fi / Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi ottakaa yhteyttä ZyXEL-huoltoon


Cookie Settings