Siirry suoraan pääsisältöön Siirry suoraan hakuun
Language
Uusi asiakas

Lenovon kattavat laitepalvelut

Kannettavaan liittyvä valmistajan takuu vaihtelee tuotemallikohtaisesti. Tämä tieto löytyy Tuotetiedot-kohdasta tuotekortilta. Osa kannettavista sisältää perustakuun lisäksi 3 vuoden Premier Support -palvelun ja mahdollisesti Co2-offset palvelun. Näin ei aina ole. Valitse juuri Sinulle sopiva tukitaso ja palvelut heti koneen oston yhteydessä.

Co2 Offset

Hiilikompensaatio perustuu realistisiin tuotekohtaisiin päästöihin, ja siihen sisältyvät tuotanto, toimitus ja tyypillinen viiden vuoden käyttöjakso.

ADP

Accidental Damage Protection. Lisäsuoja, joka kattaa yleiset järjestelmän takuun ulkopuoliset onnettomuudet, kuten vahingossa tapahtuneet putoamisvahingot, roiskeet ja sähköjännitteet. Vahinkovauriosuojaus on ostettava 90 päivän kuluessa laitteiston tilauksesta.

KYD

Keep Your Drive. Pidä asemat turvassa ja omissa tiloissa mikäli herkkä tietoturvalle tai sinulla on erityisiä tietovastuuvaatimuksia. Henkilö- ja yritystiedot eivät koskaan poistu omista tiloista ja pysyvät turvassa.

Premier Support

Enemmän kuin tavallinen tuki. Premier Support auttaa ongelmissa, joita etätyöntekijät kohtaavat. Lenovon edistyneet teknikot ovat käytettävissä ja tarjoavat kaiken, mitä työntekijät ja organisaatiot tarvitsevat toimiakseen tuottavasti. Ongelmia voivat olla esim. uuden koneen käyttöönotto, yhteyden muodostaminen ulkoiseen näyttöön tai VPN-yhteysongelmat.



Näin löydät laittelleesi saatavilla olevat palvelut

Tässä esimerkkinä on käytetty Lenovo ThinkPad T14s Gen 3 laitetta.


1. Navigoi Atea eShopissa laitteesi tuotekortille, esimerkiksi haun kautta

2. Kun olet löytänyt tuotteen ja avannut tuotekortin, valitse oikealta valikosta “Katso kaikki yhteensopivat tarvikkeet"

3. Valitse “Tarvikkeiden kategoriat” -valikosta “Tietokonepalveluvaihtoehdot”

4. Nyt pääset katsomaan, mitkä kaikki palvelut ovat saatavilla laitteellesi